بازدید از موزه‌های استان کرمان برای نانوایان رایگان است

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: به مناسبت برگزاری جشنواره ملی «نون کرمان» بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی این استان روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه جاری برای نانوایان رایگان است. سعید شاهرخی امروز ۱۱ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره ملی نون کرمان از ۱۱ تا […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: به مناسبت برگزاری جشنواره ملی «نون کرمان» بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی این استان روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه جاری برای نانوایان رایگان است.

سعید شاهرخی امروز ۱۱ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره ملی نون کرمان از ۱۱ تا  ۱۴ مهرماه جاری با حضور نانوایان نان سنتی و آیینی کشور در پارک شورای کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره‌ به اینکه این جشنواره توسط شهرداری کرمان و با همکاری دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود، افزود: نانوایان شرکت‌کننده در این جشنواره نیز می‌توانند روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمان بازدید کنند.

سرپرست‌ اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کرمان با بیان اینکه تعدادی از نان‌های سنتی استان در فهرست‌ آثار ملی قرار دارند، ادامه داد: در این جشنواره شاهد پخت این نان‌ها خواهیم بود و مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه است که آمادگی حضور بازدیدکنندگان را از ساعت ۹ تا ۱۸ هر روز دارند.

به گزارش نذیر کرمان، اولین جشنواره ملی نان از امروز تا ١٤ مهرماه، ساعت ١٥ تا ٢١ در محل بوستان شورا در شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 




بازدید از موزه‌های استان کرمان برای نانوایان رایگان است

منبع: ایـسنا
? بازدید از موزه‌های استان کرمان برای نانوایان رایگان است