بازدید از معدن مس عنبرآباد در راستای اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی است

کرمان – فت فتو – دادستان مرکز استان کرمان گفت: بازدید از معدن مس عنبرآباد در راستای پاسخ به مطالبات عمومی، توسعه اشتغال در مناطق محروم و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده است. به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری […]

کرمان – فت فتو – دادستان مرکز استان کرمان گفت: بازدید از معدن مس عنبرآباد در راستای پاسخ به مطالبات عمومی، توسعه اشتغال در مناطق محروم و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده است.

به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری با همراهی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، مقامات قضایی و اجرایی عنبرآباد، با حضور در منطقه کوهستانی روستای “رودفرق” ضمن بازدید از معدن مس کرور افزود: عملیات راهسازی این معدن با تمام توان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: با اقدامات اندیشیده شده محور منتهی به معدن مس کرور تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ بصورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در راستای رفع موانع تولید، بیان کرد: با آغاز بکار معدن و آغاز بهره برداری از ذخایر آن، زمینه جذب جوانان جویای کار در عنبرآباد فراهم خواهد شد.

سالاری ضمن تقدیر از پیگیری مسئولان شهرستان عنبرآباد در راستای حمایت از تولید، به ویژه حمایت از راه اندازی مس کرور، اظهار داشت: بزودی کارخانه ای در نزدیکی معدن کرور احداث خواهد شد که از خام فروشی معدن جلوگیری خواهد کرد.

وی گفت: کارخانه فرآوری مواد معدنی نیز با حمایت شرکت ملی مس ایران، بزودی احداث می شود.

دادستان مرکز استان کرمان، بدو ورود به عنبرآباد به اتفاق هیات همراه، با حضور بر مزار شهید بهشتی از شهدای روستای رودفرق مردهک، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.




بازدید از معدن مس عنبرآباد در راستای اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی است

منبع:ایرنـا
? بازدید از معدن مس عنبرآباد در راستای اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی است