بازداشت ۴آدم ربافرا استانی درکرمان

دستگاه قضایی بم ۴ نفر از متهمان آدم ربایی، در استان را بازداشت وفرد ربوده شده را آزاد کرد. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم  از دستگیری ۴ نفر از اعضای یک باند فرا استانی آدم ربایی در شرق استان خبر داد و افزود: در پی ربودن یکی […]

دستگاه قضایی بم ۴ نفر از متهمان آدم ربایی، در استان را بازداشت وفرد ربوده شده را آزاد کرد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم  از دستگیری ۴ نفر از اعضای یک باند فرا استانی آدم ربایی در شرق استان خبر داد و افزود: در پی ربودن یکی از شهروندان بم بدست افراد ساکن یکی دیگر از استان‌هار، با ورود قاطعانه دستگاه قضایی و با استفاده از ظرفیت پلیس آگاهی استان کرمان ۴ نفر از متهمان، در استان محل سکونتشان دستگیر و به  بم منتقل شدند.

محمد ضیاالدینی  افزود:: فردربوده شده هیچ ارتباط قبلی با متهمان نداشته و متهمان بدون هیچ مبنایی وی را ربوده بودند  و فرد ربوده شده ۴۸ روز در اختیار متهمان بود اما با پیگیری دستگاه قضایی و مرجع انتظامی آزادشد.

بگفته وی متهمان دستگیر شده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان بم معرفی شده اندو پرونده در شعبه دوم بازپرسی بم در حال رسیدگی و دستگیری و تعقیب سایر متهمان به طور ویژه در دستور کار است.

 

 




بازداشت ۴آدم ربافرا استانی درکرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بازداشت ۴آدم ربافرا استانی درکرمان