بارش برف و باران مدارس برخی مناطق استان کرمان را به تعطیلی کشاند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در پی بارش برف و باران خبر داد. – اخبار استانها – رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در پی بارش برف و باران خبر داد.

– اخبار استانها –

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و باران خبر داد و اظهار داشت: در پی بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی شهر سرچشمه در شهرستان رفسنجان تعطیل است.

وی با بیان اینکه مدارس دوره پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان بردسیر نیز تعطیل اعلام شده است، افزود: مدارس همه دوره های تحصیلی در بخش چترود شهرستان کرمان نیز تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق هجدک و حرجند در شهرستان راور نیز امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است و آموزش از طریق مجازی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود بارش برف و باران در سایر مناطق استان، مدارس سایر مناطق و شهرستان‌های استان باز بوده و آموزش به صورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




بارش برف و باران مدارس برخی مناطق استان کرمان را به تعطیلی کشاند

منبع: تسنــیم
? بارش برف و باران مدارس برخی مناطق استان کرمان را به تعطیلی کشاند