بارش برف و باران در برخی نقاط استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد و گفت: با تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق شمالی و نیمه‌جنوبی استان طی امروز و فردا شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبادهای لحظه ای […]

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد و گفت: با تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق شمالی و نیمه‌جنوبی استان طی امروز و فردا شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبادهای لحظه ای خواهیم بود.

فهیمه راستی در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا ( ۱۴ و ۱۵ اسفندماه) با فعالیت سامانۀ بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی در سطح استان به‌صورت بارش باران، بارش تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد، وزش تندبادهای لحظه ای و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر خواهیم بود.

وی با بیان این مطلب که بیشینه بارش‌ها امروز در مناطق شمالی و فردا در مناطق جنوبی خواهد بود، گفت: با توجه به میزان و شدت بارندگی‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب در مناطق مذکور و اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی به استان‌های همجوار دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: در این مدت وزش بادهای نسبتا شدید در مناطق غربی، شمالی‌غربی و جنوب‌شرقی استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا روز جمعه نیز جوی نسبتا پایدار را برای اکثر مناطق پیش بینی می‌کنیم.

راستی بیان کرد: امروز لاله‌زار با دمای منفی هشت درجه سانتی‌گراد سردترین و روز گذشته منوجان با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقاط استان بوده‌اند و دمای شهر کرمان امروز در سردترین و گرمترین ساعات روز به ترتیب منفی یک و ۱۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای پیام




بارش برف و باران در برخی نقاط استان کرمان

منبع: ایـسنا
? بارش برف و باران در برخی نقاط استان کرمان