بارش برف و باران در ارتفاعات مرکز کرمان از عصر امروز چهارشنبه

کرمان– فت فتو – به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان از عصر امروز (چهارشنبه) بارش باران و برف در ارتفاعات غرب و مرکز این استان آغاز می‌شود. مریم سلاجقه روز چهارشنبه در گفت و گو با فت فتو افزود: آخرین مدل‌های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده افزایش ابر در کرمان است و از […]

کرمانفت فتو – به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان از عصر امروز (چهارشنبه) بارش باران و برف در ارتفاعات غرب و مرکز این استان آغاز می‌شود.

مریم سلاجقه روز چهارشنبه در گفت و گو با فت فتو افزود: آخرین مدل‌های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده افزایش ابر در کرمان است و از عصر امروز بارش در ارتفاعات غرب و مرکز این استان آغاز می‌شود و به طور متناوب تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستان های استان کرمان نیز بصورت برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: بیشترین حجم بارش از یکشنبه شب و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (با توجه به نقشه های فعلی) رخ خواهد داد و در نیمه جنوبی این استان، میزان بارش‌ها بیشتر از سایر مناطق پیش بینی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان کرمان دور از انتظار نیست.




بارش برف و باران در ارتفاعات مرکز کرمان از عصر امروز چهارشنبه

منبع: ایرنـا
? بارش برف و باران در ارتفاعات مرکز کرمان از عصر امروز چهارشنبه