بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان را تعطیل کرد

بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان را در جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج در روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ مجازی کرد. فت فتو _ بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج را در روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ […]

بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان را در جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج در روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ مجازی کرد.

فت فتو _ بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج را در روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

 مهران باهری با اشاره به تعطیل شدن آموزش‌های حضوری در روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ مدارس در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب افزود: آموزش در این شهرستان‌ها از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

او گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان با وجود تعطیلی مدارس برخی از شهرستان‌های جنوب استان کرمان در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

باهری تاکید کرد: مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در اسرع وقت به محض اعلام تعطیلی حضوری آموزش‌ها در ستاد بحران، این مهم را به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اطلاع دهند.

باهری بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده‌ها و احتمال وقوع سیلاب، امکان تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌های استان کرمان نیز وجود دارد که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه خبر در زمینه تعطیلی آموزش‌های حضوری مدارس را فقط از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir/fa/ پیگیری کنند.

انتهای پیام/س




بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان را تعطیل کرد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان را تعطیل کرد