بارش باران و برف در محورهای جنوب استان کرمان

فت فتو/کرمان سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای جنوب شاهد بارش باران هستیم، گفت: برف در محورهای کوهستانی شهرستان جیرفت در حال باریدن است اما تردد جریان دارد. وحید میرافضلی  در گفت و گو با فت فتو […]

فت فتو/کرمان سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای جنوب شاهد بارش باران هستیم، گفت: برف در محورهای کوهستانی شهرستان جیرفت در حال باریدن است اما تردد جریان دارد.

وحید میرافضلی  در گفت و گو با فت فتو با اشاره به بارش های اخیر از مردم و رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص در زمان بارندگی نسبت به اطلاعیه های صادر شده از طرف مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل این اداره کل و روابط عمومی توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم به تردد در محورهای ارتباطی قبل از عزیمت شرایط جوی جاده‌ ها را از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل جویا شوند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز ناپایداری های جوی در استان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با تجهیز امکانات در راهدارخانه ها و گشت های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران عملیات راهداری را انجام دهد.

میرافضلی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای جنوب کرمان شاهد بارش باران هستیم، افزود: برف در محورهای کوهستانی شهرستان جیرفت در حال باریدن است اما تردد جریان دارد.

وی از تامین ماشین آلات راهداری و دپوی شن و نمک برای عملیات راهداری در محل راهداراخانه های جبالبارز و سربیژن خبر داد و گفت: در زمان بارش برف که دستگاه های سنگین بایستی عملیات راهداری را انجام دهند همکاری رانندگان و مردم می تواند این عملیات را موفق تر کند.

 سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به آماده باش دستگاه‌های راهداری در دیگر شهرستان‌های جنوبی استان کرمان
 از آماده باش ۱۵۰ نفر نیروی راهدار و تجهیز ماشین آلات راهداری در جاده های جنوب کرمان و راهدارخانه های شهرستان‌های جنوبی کرمان خبر داد.

انتهای پیام




بارش باران و برف در محورهای جنوب استان کرمان

منبع: ایـسنا
? بارش باران و برف در محورهای جنوب استان کرمان