بارش باران وسیلاب در راه استان

کارشناس هواشناسی استان از بارش باران و احتمال طغیان رودخانه ها ی فصلی و سیلابی شدن مسیلها و جاری شدن روان ابها از اواسط هفته در نواحی غربی و جنوبی استان خبر داد به گزارش فت فتو،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:‌ برای امروز، رگبار پراکنده باران در جنوب استان کرمان […]

کارشناس هواشناسی استان از بارش باران و احتمال طغیان رودخانه ها ی فصلی و سیلابی شدن مسیلها و جاری شدن روان ابها از اواسط هفته در نواحی غربی و جنوبی استان خبر داد

به گزارش فت فتو،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:‌ برای امروز، رگبار پراکنده باران در جنوب استان کرمان پیش بینی می شود.

حبیبی افزود برای امروز رگبار پراکنده باران در جنوب استان کرمان و از فردا تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و احتمال تگرگ در ساعات بعد از ظهر در بیشتر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وی گفت احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها، جاری شدن روان آب‌ها دور از انتظار نیست.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان مردم از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات جدا خوداری کنند.

حبیبی بیان  کردوزش تندباد‌های لحظه‌ای را در برخی از مناطق استان کرمان در ساعات بعد از ظهر شاهد خواهیم بود.

وی می افزایدفهرج طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان کرمان پشت سر گذاشته و صبح امروز لاله زار با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

کارشناس هواشناسی استان گفت حاقل دمای امروز شهر کرمان، ۳۸ درجه سانتیگراد است و امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.




بارش باران وسیلاب در راه استان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بارش باران وسیلاب در راه استان