بارش باران محور سرچشمه به رفسنجان را مسدود کرد

کرمان – فت فتو – با شدت گرفتن بارش‌های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌های فصلی، محور سرچشمه به رفسنجان دقایقی قبل مسدود شد. به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، بارش‌های رگباری و سیل آسا که از دوشنبه سوم مرداد آغاز شد، بیشتر شهرستان‌های جنوبی، غرب و شمال این استان را […]

کرمان – فت فتو – با شدت گرفتن بارش‌های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌های فصلی، محور سرچشمه به رفسنجان دقایقی قبل مسدود شد.

به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، بارش‌های رگباری و سیل آسا که از دوشنبه سوم مرداد آغاز شد، بیشتر شهرستان‌های جنوبی، غرب و شمال این استان را تحت تاثیر قرار داد و موجب وارد آمدن خسارت به بخش راه، برق، آب، کشاورزی، قنوات، مسکن و غیره شد.

استاندار کرمان نیز از ساعت ابتدایی برای بررسی میدانی و هماهنگی بهتر دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسانی به شهروندان به قلعه‌گنج، منوجان‌، رودبار جنوب، فاریاب، زرند و رفسنجان که بیشترین بارندگی را داشتند، سفر کرد.

از شب گذشته ۶ مرداد بیشترین میزان بارندگی در شهرستان رفسنجان گزارش شده و به دلیل طغیان رودخانه و ورود آب به داخل روستاها، اسکان موقت ساکنان این مناطق در مکان امن انجام شد.

فداکار نیز با حضور در منطقه ناصریه رفسنجان از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی و امدادرسانی به سیل زدگان استان کرمان قرار گرفت.

با توجه به تشدید بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مس سرچشمه، استاندار کرمان صبح امروز جمعه هفتم مرداد در این منطقه حضور یافت.

وی در جریان بازدید از محور سرچشمه به کرمان و رفسنجان که دچار آبگرفتگی شده است گفت: به دلیل گستردگی و سرعت زیاد آب، مسیر جاده سرچشمه رفسنجان دچار آسیب شده است.

وی با اشاره به ورود آب به برخی مناطق مسکونی گفت: سه راهی سرچشمه به دلیل عبور لوله شرکت نفت از زیر پل و جلوگیری از خطر احتمالی مسدود شده است.

فداکار بیان کرد: با کمک راهداری و دیگر دستگاه های خدمات رسان هدایت آب برای خارج از شهر صورت می‌گیرد و با فروکش کردن روان آبها، خسارت وارده به منازل، راه و غیره برآورد و کمک ها صورت می‌گیرد.




بارش باران محور سرچشمه به رفسنجان را مسدود کرد

منبع: ایرنـا
? بارش باران محور سرچشمه به رفسنجان را مسدود کرد