بارش باران در کهنوج سبب آبگرفتگی شهری و مسدودی یک محور ارتباطی شد

جیرفت – فت فتو – سرپرست فرمانداری کهنوج از آبگرفتی شهری و مسدودی یک محور ارتباطی در پی بارش باران در این شهرستان خبر داد. اصغر سنجری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: بارش باران در شهرستان کهنوج از ساعت ۱۸ امروز آغاز و تا ساعت ۲۱ و […]

جیرفت – فت فتو – سرپرست فرمانداری کهنوج از آبگرفتی شهری و مسدودی یک محور ارتباطی در پی بارش باران در این شهرستان خبر داد.

اصغر سنجری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: بارش باران در شهرستان کهنوج از ساعت ۱۸ امروز آغاز و تا ساعت ۲۱ و ۳۰ ادامه داشت.

وی تصریح کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسایی میانگین میزان بارش عصر امروز شهرستان کهنوج ۱۸ میلی متر ثبت شده است.

آبگرفتگی معابر شهری در چند نقطه شهر کهنوج

سرپرست فرمانداری کهنوج از آبگرفتگی پنج نقطه از معابر شهری  خبر داد و گفت: ستاد بحران شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات با استفاده از ظرفیت شهرداری، راهداری، راه و شهرسازی و بخش خصوصی انجام می دهد.

مسدودی محور کهنوج به فاریاب

سنجری از مسدود شدن محور ارتباطی شهرستان کهنوج به شهرستان فاریاب خبر داد و گفت: در این مسیر چند آب نما دچار سیلاب شده اند و در نتیجه تا فروکش کردن سیلاب این مسیر مسدود است. 

ستاد بحران در آماده باش کامل

سرپرست فرمانداری کهنوج از آماده باش ستاد بحران این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی اعضا هم اکنون در مناطق آبگرفته شهری حضور و در حال خدمت رسانی هستند.

وی به افزایش غلظت هوا طی صبح امروز اشاره کرد و گفت: آلودگی هوا کاهش یافته است.

فعالیت ادارات کهنوج در روز چهارشنبه 

سرپرست فرمانداری کهنوج به تعطیلی صبح امروز(سه شنبه) به دلیل غلظت هوا اشاره کرد و گفت: فعالیت تمامی ادارات دولتی در روز چهارشنبه طبق ساعت اداری برقرار است.

وی افزود: با توجه به کاهش آلودگی هوا در پی بارش باران، فعالیت ادارات به حالت قبل باز می گردد.

وی ادامه داد: مردم اخبار موثق را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند.




بارش باران در کهنوج سبب آبگرفتگی شهری و مسدودی یک محور ارتباطی شد

منبع: ایرنـا
? بارش باران در کهنوج سبب آبگرفتگی شهری و مسدودی یک محور ارتباطی شد