باران و آبگرفتگی، کلاس‌های حضوری ابتدایی جیرفت را تعطیل کرد

کرمان – فت فتو – رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بارش باران و آبگرفتگی معابر طی شب گذشته، آموزش در مدارس ابتدایی شهرستان جیرفت را به بستر شبکه آموزش شاد در فضای مجازی کشاند. مهران باهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: تعطیلی مدارس […]

کرمان – فت فتو – رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بارش باران و آبگرفتگی معابر طی شب گذشته، آموزش در مدارس ابتدایی شهرستان جیرفت را به بستر شبکه آموزش شاد در فضای مجازی کشاند.

مهران باهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: تعطیلی مدارس دوره ابتدایی شهرستان جیرفت امروز ۱۸ آبان در پی بارندگی و آبگرفتگی معابر در این شهرستان اتفاق افتاده است که در طی امروز آموزش ها از طریق بستر شبکه آموزشی شاد به دانش آموزان ارائه خواهد شد.
وی اظهار داشت: مدارس سایر مناطق استان کرمان باز است و فعالیت های آموزشی در آنها جریان دارد.

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: والدین و دانش آموزان اطلاعات مورد نیاز خود را از مجاری رسمی اطلاع رسانی مانند خبرگزاری ها و آموزش و پرورش پیگیری کنند.

۴۳ هزار فرهنگی کار آموزش ۶۸۰ هزار دانش آموز کرمانی را در ۶ هزار و ۲۰۰ مدرسه بر عهده دارند.

۴۴۵ مدرسه زیر پنج نفر دانش آموز، ۷۳ مدرسه با وجود یک دانش آموز و ۶۳ مدرسه با وجود دو دانش آموز در استان پهناور کرمان فعال هستند.

بین شمالی ترین تا جنوبی ترین مدرسه در استان کرمان بیش از هزار کیلومتر فاصله وجود دارد.

کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور با بیش از سه میلیون نفر جمعیت، بیش از ۱۱ درصد از وسعت کشور را در بر گرفته و نهمین استان پرجمعیت کشور محسوب می‌شود. 




باران و آبگرفتگی، کلاس‌های حضوری ابتدایی جیرفت را تعطیل کرد

منبع: ایرنـا
? باران و آبگرفتگی، کلاس‌های حضوری ابتدایی جیرفت را تعطیل کرد