ایفای نقش کارشناسان رسمی؛ نیازی که تخصصی‌ و عمیق‌تر شده است

کرمان– فت فتو– رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با اشاره به شرایط روز جامعه و نیازهای شکل گرفته تحت تاثیر آنها می گوید که در سطوح مختلف تخصصی ضرورت حضور و ایفای نقش کارشناسان رسمی بیش از هرزمان پررنگ تر شده است. به گزارش فت فتو عباس دلفاردی در نشست توجیهی بیش از […]

کرمانفت فتو– رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با اشاره به شرایط روز جامعه و نیازهای شکل گرفته تحت تاثیر آنها می گوید که در سطوح مختلف تخصصی ضرورت حضور و ایفای نقش کارشناسان رسمی بیش از هرزمان پررنگ تر شده است.

به گزارش فت فتو عباس دلفاردی در نشست توجیهی بیش از ۲۰۰ کارآموز کارشناس رسمی با حضور مسئولان امور توسعه و کارآموزی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تاکید کرد: برای پاسخگویی به این نیازها و باتوجه به اهمیت کارکرد کارشناسان رسمی که با همه سطوح زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد، با هدف تامین و پاسخگویی به نیازها هرسال آزمون جذب کارشناس از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود.

وی افزود: رویکرد ما جذب افراد مستعد و باتجربه است تا پس از طی آزمون های مختلف از طریق مصاحبه های تخصصی شفاهی و نیز طی دوره کارآموزی پروانه کارشناسی اعطا شود تا کارکرد این کارشناسان به بهترین شکل ممکن در جامعه بروز و ظهور یابد.

دلفاردی بیان کرد: به منظور تامین نیاز جامعه در حوزه کارشناسی امورات تخصصی خصوصا محاکم قضایی و ادارات، فرآیند جذب کارشناسان با ملاحظات و رویکرد بسیار جدی انجام می شود.

وی همچنین از همراهی و مساعدت رییس مکل دادگستری استان کرمان تشکر و بیان کرد: مجموعه قضایی استان با تعامل سازنده ای که با مجموعه مرکز کارشناسان رسمی دارند موجبات ارائه خدمات شایسته به جامعه و جلوگیری از اطاله دادرسی را فراهم کرده اند.

به گزارش فت فتو در این مرحله از آزمون جذب کارشناسان رسمی بیش از ۲۰۰ نفر در مرحله شروع کارآموزی قرار گرفتند که پس از طی حداقل ۱۲ ماه به جرگه کارشناسان رسمی استان خواهند پیوست.

این جلسه توجیهی به صورت حضوری و مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتمناعات دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.




ایفای نقش کارشناسان رسمی؛ نیازی که تخصصی‌ و عمیق‌تر شده است

منبع: ایرنـا
? ایفای نقش کارشناسان رسمی؛ نیازی که تخصصی‌ و عمیق‌تر شده است