ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل استکبار به برکت خون شهداست وایثارگران است

امروز کشور به برکت وجود ولایت، خون شهیدان ومردمی بودن انقلاب ونظام از مستقل ترین کشورهای جهان است وهیچ تکیه ای به شرق وغرب ندارد. به گزارش فت فتواز کرمان: عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز که با حضور پرشور […]

امروز کشور به برکت وجود ولایت، خون شهیدان ومردمی بودن انقلاب ونظام از مستقل ترین کشورهای جهان است وهیچ تکیه ای به شرق وغرب ندارد.

به گزارش فت فتواز کرمان: عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، جامعه فرهنگیان در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شده بود ، گفت : جمهوری اسلامی منادی اسلام قدرتمندانه در مقابل استکبار به برکت خون شهدا ایستاده است .

وی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای فرهنگی و دانش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی ، هدف از برگزاری این مراسمات  را تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و صیانت آگاهانه از میراث گرانبهای شهدای والامقام در اولین سال از گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی گفت : امروز کشور به برکت وجود ولایت، خون شهیدان ومردمی بودن انقلاب ونظام از مستقل ترین کشورهای جهان است وهیچ تکیه ای به شرق وغرب ندارد.

جعفری بااشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه و به ویژه انتقال این فرهنگ به نسل جوان ونوجوان افزود: برگزاری یادواره شهدا ونقل خاطرات شهدامی تواند نقش مهمی دراین زمینه داشته باشد.

گفتنی است  قرائت زیارت عاشورا ، برپایی نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار دانش شهرستان زرند ، غرفه های حجاب و عفاف و پاسخ گویی به مسائل شرعی و ….از دیگر برنامه های این مراسم بود

خبرنگار:غلامرضا نورالدینی مسئول روابط عمومی اموزش وپرورش زرند




ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل استکبار به برکت خون شهداست وایثارگران است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل استکبار به برکت خون شهداست وایثارگران است