ایران قوی لازمه داشتن مدارسی قوی و کارآمد است

کرمان-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ایران قوی و مقتدر لازمه داشتن مدارسی قوی و کارآمد است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اصغر پارسا در جمع فرهنگیان با تبریک پیروزی غرور آفرین مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» به مبارزان و مجاهدان فلسطینی، […]

کرمان-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ایران قوی و مقتدر لازمه داشتن مدارسی قوی و کارآمد است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اصغر پارسا در جمع فرهنگیان با تبریک پیروزی غرور آفرین مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» به مبارزان و مجاهدان فلسطینی، خاطر نشان کرد: روزی جوانان فلسطینی، مسجد الاقصی را از اسارت دشمن صهیونیستی آزاد خواهند کرد.

وی بر تشریح و تبیین شاخص‌های و ابعاد مختلف این پیروزی برای دانش آموزان در مراسم مختلف به ویژه صبحگاه مدارس تاکید کرد.

پارسا با اشاره به شعار سال تحصیلی جاری «مهر مهدوی، همه با هم یک صدا، مدرسه قوی ایران قوی» گفت: هوش و استعداد و ذهن قوی هست که مدرسه قوی، آموزش و پرورش قوی و ایران قوی می‌سازد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: معلم‌ها باید هم از لحاظ علمی پژوهشی، تربیتی، اعتقادی و اخلاقی قوی باشند و این مهم با همت و برنامه ریزی و نظارت مستمر محقق خواهد شد.

اصغر پارسا افزود: توانمندسازی فقط در زمینه آموزش نیست بلکه تمام زمینه‌ها به ویژه باورها را شامل شود و باید در دستور کار مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق قرار گیرد.

وی از برگزاری امتحانات دهم و یازدهم به صورت نهایی در سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: برنامه هفتگی در مدارس با نگاه به دانش آموز، شرایط و موقعیت دانش آموز برنامه ریزی شود.

پارسا با تاکید بر توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، اظهار داشت: توزیع دبیران موفق با تجربه در مدارس باید عادلانه انجام شود.

کد خبر ۵۹۰۶۴۷۹




ایران قوی لازمه داشتن مدارسی قوی و کارآمد است

منبع: مــهر
? ایران قوی لازمه داشتن مدارسی قوی و کارآمد است