ایران در جنگ به تنهایی مقابل همه دنیا ایستاد/ امنیت مردم شوخی بردار نیست

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت برای ملت ماست، افزود: این هفته روایت دفاع ملتی است که تنها در مقابل همه دنیا ایستاد. محمدمهدی فداکار صبح امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت برای ملت ماست، افزود: این هفته روایت دفاع ملتی است که تنها در مقابل همه دنیا ایستاد.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه سپهبدحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس آغاز دوران شرافتمندی است که ملت ایران در تاریخشان به این شکل ندیده است.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت برای ملت ماست، افزود: این هفته روایت دفاع ملتی است که تنها در مقابل همه دنیا ایستاد.

فداکار با اشاره به اینکه مرور اتفاقات قبل از جنگ تحمیلی ضرورت است، تصریح کرد: ایران خط مقدم غرب در منطقه در مقابل شوروی سابق بود و حکام کشور کاملا وابسته به بیگانگان بودند و با پیروزی انقلاب همه این مسائل به هم ریخت و دشمن به وحشت افتاد زیرا پایگاه اصلی خود را در منطقه از دست داده بود.

استاندار کرمان بیان کرد: از سوی دیگر انقلاب اسلامی الگوی آزادی خواهان دنیا شد و این برای دشمن سخت بود لذا از ابتدای عمر انقلاب توطئه های خود را شروع کرد.

وی افزود: با گذشت یک و نیم سال از انقلاب، جنگ را علیه کشور ما آغاز کردند و در این فاصله در درگیری های داخلی، مسائل غرب، جنوب کشور، گنبد کاووس و … توطئه های مختلف اجرا کرد و به نتیجه نرسید و مجبور شد آخرین نقشه خود یعنی حمله نظامی را اجرا کند و صدام یک عامل بود.

فداکار اظهار کرد: حمله نظامی به ایران زمانی صورت گرفت که ارتش ما آمادگی لازم نداشت، سپاه یک نهال کوچک بود و بسیج به آن معنا وارد عرصه نظامی نشده بود و جنگی با این وسعت از غرب و جنوب کشور در همه عرصه ها آغاز شد.

وی با اشاره به پشتیبانی های کشورهای مختلف از صدام افزود: جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تنها در مقابل همه دنیا ایستاد و در این تنهایی یاد گرفتیم دست به زانوی خود گرفته و بایستیم در حالی که همه دنیا پشت صدام بود اما ملت ما در مقابل همه این ها مقاومت کرد.

استاندار کرمان گفت: هشت سال دفاع مقدس تجربه بزرگی بود که همه فهمیدیم باید روی پای خود بایستیم و دشمن نیز فهمید دیگر با این ملت درگیر نشود و اگر امروز امنیت و آسایشی داریم به برکت دوران دفاع مقدس و مدیون خون شهداء است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم شوخی بردار نیست و این مسئله خط قرمز ماست، افزود: آمادگی برای دفاع یک ضرورت همیشگی برای کشور است و تقویت بنیه دفاعی مهم تر است.

فداکار در پایان خاطرنشان کرد: آنچه در جنگ هشت ساله ما را پیروز کرد، اطاعت محض از ولی فقیه و کار خالصانه بود.

انتهای پیام




ایران در جنگ به تنهایی مقابل همه دنیا ایستاد/ امنیت مردم شوخی بردار نیست

منبع: ایـسنا
? ایران در جنگ به تنهایی مقابل همه دنیا ایستاد/ امنیت مردم شوخی بردار نیست