ایجاد ۵۱۰ فرصت شغلی در فهرج طی یکسال اخیر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج گفت: از ابتدای سال جاری ۵۱۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است. محمد شهمراددخت طی گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به مناسبت ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۲۲ […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج گفت: از ابتدای سال جاری ۵۱۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.

محمد شهمراددخت طی گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به مناسبت ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۴ اسفند ۵۷ به فرمان امام راحل بمنظور رسیدگی به وضعیت نیازمندان و مستضعفان جامعه تشکیل شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج افزود: بر طبق اساسنامه کمیته امداد، هدف این نهاد مقدس، توانمندسازی مددجویان با محوریت اشتغال پایدار بوده که مقام معظم رهبری نیز بر توانمندسازی مددجویان تاکید بسیاری دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج ۲۹۶۶ مددجو را تحت پوشش دارد اضافه کرد: تعداد ۳۱۱ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت داریم که مبالغی ماهیانه از طرف حامیان به صورت مستقیم به حساب آنها واریز می‌شود.

شهمراددخت با اشاره به تحت حمایت قرار دادن ۱۰۴۵ دانش آموز و ۵۷ دانشجو گفت: کمیته امداد شهرستان، حمایت از این دانش‌آموزان و دانشجویان را تا مقطع تحصیلات عالی ادامه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله پرداخت و اظهار کرد: در سال جاری تعداد ۱۸۶ سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین‌لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز بین نوعروسان توزیع شده است.

وی گفت: همچنین در زمینه لوازم ضروری منزل نیز کالاهایی از جمله کولر، فرش، یخچال، تلویزیون، آبگرمکن و بخاری بین مددجویان توزیع شده است.

شهمراددخت از ایجاد ۵۱۰ فرصت شغلی برای مددجویان طی یکسال اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: این شغل‌ها در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، دامپروری و صنایع دستی ایجاد شده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج در زمینه اقدامات انجام شده در بخش امور مسکن نیازمندان بیان کرد: در این راستا ۴۵۰ خانوار از تعمیرات مسکن، فضای جانبی و گازکشی از اعتبارات بلاعوض استفاده نموده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۳۰ باب منزل برای مددجویان فاقد مسکن در حال احداث است و تعدادی نیز بمناسبت ۱۴ اسفند تحویل مددجویان داده می‌شوند.

شهمراددخت با اشاره به تاسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان از محل سپرده گذاری خیرین و بدون سود گفت: در بخش مرکزی تعداد ۹ مرکز نیکوکاری در مساجد و محلات جهت خدمات‌دهی به نیازمندان ایجاد کرده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج در ادامه از نواختن زنگ احسان و نیکوکاری در سطح مدارس شهرستان با مساعدت آموزش و پرورش و به مناسبت ۱۴ اسفند هفته احسان و نیکوکاری خبر داد و اظهار کرد: هدف از این برنامه ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج آمادگی دارد کمک‌های نقدی و کالایی شما مردم عزیز و نوع دوست را از طریق واریز به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۸۱۰۶ و یا کد دستوری #۰۳۴۹*۸۸۷۷* دریافت نماید.

شهمراددخت در پایان با بیان اینکه افتخار می‌کنم در این نهاد مقدس و تحت نظر ولایت مطلقه فقیه فعالیت مینمایم افزود: بر خود لازم میدانم از کلیه مسئولان بویژه امام جمعه محترم، فرماندار، بخشداران، فرماندهان سپاه و انتظامی، مدیر آموزش و پرورش، رؤسای بانک ها، پایگاه های مقاومت بسیج، شوراها، دهیاران، خیرین و اصحاب رسانه که یاریگر ما در انجام امورات محوله بوده و هستند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

انتهای خبر/عباسزاده




ایجاد ۵۱۰ فرصت شغلی در فهرج طی یکسال اخیر

منبع:آرمـان
? ایجاد ۵۱۰ فرصت شغلی در فهرج طی یکسال اخیر