ایجاد زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید در استان کرمان با حمایت قضایی

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: براساس پیگیری های انجام شده در ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی، ضمن جلوگیری از بیکار شدن ۷۵۰۰ نیروی متخصص و کارگر، زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید نیز فراهم شده است. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی پنجم فروردین ماه در […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: براساس پیگیری های انجام شده در ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی، ضمن جلوگیری از بیکار شدن ۷۵۰۰ نیروی متخصص و کارگر، زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید نیز فراهم شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی پنجم فروردین ماه در تشریح این خبر افزود: در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱ بر مبنای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تشکیل ۱۵۲ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و برگزاری ۴۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی ۱۹۸ مصوبه داشتیم که در نهایت منجر به جلوگیری از بیکار شدن ۷۵۰۰ کارگر و ایجاد زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی تاکنون  ۵۷۶  پرونده در دبیرخانه این ستاد جهت پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان و کشور تشکیل و رسیدگی شده که در این راستا از بیکاری بالغ بر ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری بعمل آمده است.

حمیدی گفت: طی بررسی گزارش عملکرد ستادهای کشور، ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام




ایجاد زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید در استان کرمان با حمایت قضایی

منبع: ایـسنا
? ایجاد زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید در استان کرمان با حمایت قضایی