ایجاد دبیرخانه دائمی همایش بزرگداشت مقام «ابوعبدالله محمدبن‌عیسی ماهانی» در ماهان

مدیر پایگاه میراث جهانی قنات گوهرریز جوپار از ایجاد دبیرخانه دائمی همایش بزرگداشت مقام علمی «ابوعبدالله محمدبن‌عیسی ماهانی» در ماهان خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ امین ماهانی به نشستی با اعضای کارگروه این همایش اشاره […]

مدیر پایگاه میراث جهانی قنات گوهرریز جوپار از ایجاد دبیرخانه دائمی همایش بزرگداشت مقام علمی «ابوعبدالله محمدبن‌عیسی ماهانی» در ماهان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ امین ماهانی به نشستی با اعضای کارگروه این همایش اشاره و اظهار کرد: این دبیرخانه با رویکرد علمی، فرهنگی و تاریخی و برای شناخت بیشتر مفاخر ماهان به خصوص معمار، ریاضی‌دان، منجم و نویسنده قرن سوم محمد محمدبن‌عیسی ماهانی ایجاد می‌شود.

مدیر پایگاه میراث جهانی قنات گوهرریز جوپار افزود: اجرای همایش، دریافت مقالات، نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی با نخبگان و معرفی مشاهیر ماهان و استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه تاریخ، فرهنگ و علوم را در این دبیرخانه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این دبیرخانه با همکاری بنیاد ملی نخبگان، استانداری، دانشگاه هایتک و شهید باهنر، اداره‌کل میراث‌فرهنگی و اداره‌کل ارشاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

ماهانی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری همایش ملی بزرگداشت مقام علمی «ابوعبدالله محمدبن‌عیسی ماهانی» نیز به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای خبر/م




ایجاد دبیرخانه دائمی همایش بزرگداشت مقام «ابوعبدالله محمدبن‌عیسی ماهانی» در ماهان

منبع:آرمـان
? ایجاد دبیرخانه دائمی همایش بزرگداشت مقام «ابوعبدالله محمدبن‌عیسی ماهانی» در ماهان