ایجاد اشتغال برای ۲۸۰ فرزند شهید در استان کرمان

فت فتو/کرمان نماینده مردم سیرجان در خانه ملت گفت: چند سال پیش ۲۸۰ فرزند شهید بیکار با همکاری و همت همه مسئولان مشغول به کار شدند و با توجه به اینکه در حال حاضر حدود ۳۰۰ فرزند شهید بیکار در کرمان حضور دارند که باید زمینه اشتغال آنها فراهم شود. شهباز حسن پور صبح امروز […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم سیرجان در خانه ملت گفت: چند سال پیش ۲۸۰ فرزند شهید بیکار با همکاری و همت همه مسئولان مشغول به کار شدند و با توجه به اینکه در حال حاضر حدود ۳۰۰ فرزند شهید بیکار در کرمان حضور دارند که باید زمینه اشتغال آنها فراهم شود.

شهباز حسن پور صبح امروز ۲۹ آذرماه در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با بنیاد شهید و ایثارگران استان گفت: استاندار باید همه مدیران را ملزم به دیدار با خانواده های شهدا کند تا مدیران در راستای رفع مشکلات این قشر از جامعه گام بردارند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که برخی از ادارات خود به خود تعطیل است، اظهار کرد: امروز همه هجمه‌ها به سمت مجلس است و همه مسبب وضعیت اقتصادی و … کشور را خانه ملت می دانند ولی دل نمایندگان هم از گرانی‌ها خون است و رئیس مجمع نمایندگان استان باید در خطبه قبل از نماز جمعه با مردم صحبت کند.

ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار کرد: برای تامین دارو برای خانواده شهدا مخصوصا خانواده‌هایی که در روستاها هستند، باید تدبیری اندیشیده شود.

به گفته اعظمی، مجلس شورای اسلامی در زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران پای کار بوده است اما برخی از ادارات فرزندان شهدا و ایثارگران را سر می‌دوانند.

بر اساس این گزارش صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: مشکلات ایثارگران احصاء و جلسه‌ای با نمایندگان مجلس و سایر مدیران مرتبط با مشکلات جهت ارائه راهکار و تصمیم‌سازی تشکیل شود.

انتهای پیام




ایجاد اشتغال برای ۲۸۰ فرزند شهید در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? ایجاد اشتغال برای ۲۸۰ فرزند شهید در استان کرمان