اگر نیاز باشد باز هم پیروان حضرت زهرا در دفاع از ولایت به صحنه می آیند

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: زهرایی‌ها و زینبی‌ها در حماسه ۹ دی به صحنه آمدند و باردیگر اگر لازم باشد به صحنه خواهند آمد.   به گزارش فت فتو از کرمان، همزمان با کل کشور مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه با حضور اقشار مردم و مسئولین استان کرمان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار […]

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: زهرایی‌ها و زینبی‌ها در حماسه ۹ دی به صحنه آمدند و باردیگر اگر لازم باشد به صحنه خواهند آمد.

 

به گزارش فت فتو از کرمان، همزمان با کل کشور مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه با حضور اقشار مردم و مسئولین استان کرمان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اراک برگزار شد، مردم با سر دادن شعار‌هایی حماسه ۹ دی ماه را گرامی داشتند.

آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از آرزو‌های اغلب مردم ایران زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی است.

او افزود: این روز‌ها با سه حادثه بزرگ همراه هستیم، شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پاسدار حریم ولایت و امامت که همه رنج‌ها و درد‌ها را به سبب از دفاع ولایت به جان خرید.

او تصریح کرد: وصیت نامه آن بزرگوار حجت را تا قیامت برای زنده دلان تمام کرد و انحراف در مسیر ولایت و امامت را مانع شد.

امام جمعه مردم اراک اظهارکرد: ایشان خطاب به بانیان حادثه کوچه گفتند خیال کردید دست از ولایت برداشته و با سیاسی کاری قدرت را به دست گرفته و خود را عاری از فتنه کردید، هیهات.

آیت‌الله دری نجف آبادی  بیان کرد: وقتی مردم به اصل واساس اتفاقات رخ داده نگاه می‌کنند چه ذات کثیفی در فتنه‌ها می‌بینند و این بیان امیرمومنان درنهج البلاغه است.

او با بیان اینکه در نهج البلاغه به فتنه خوارج مارقین و ناکثین اشاره شده است، گفت: بنا به گفته حضرت زهرا صراط مستقیم و راه درست، امیر المومنین است و کسی که دامان علی را رها کند متضرر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در تاریخ زندگانی امیرمومنان و حضرت زهرا نوع برخورد با فتنه و برخورد با فتنه گران و اجحاف حق امیر المومنین به عنوان امیرمومنان و امام مسلمین مشاهده می‌کنیم.

او افزود: تا زمان بنی امیه و تا سال‌ها بعد سخنان پیامبر حتی بین مردم مطرح نمیشد.

او گفت: یک عده دجاله و رجاله‌ها با مردان بزرگی، چون شیخ فضل الله نوری و مدرس که راه درست را برای مردم ترسیم کرده بودند، مقابله کردند.

آیت‌الله دری نجف آبادی  اظهار کرد: گروهک‌های نفاق و جریانات فاسد در سال‌های گذشته در کشور ما مطرح بودند، اما یک جریان همیشه در کشور ما پرچمدار دین بودند که متابعت از حضرت فاطمه کردند .

او تاکیدکرد: چرا مشروطه برچیده شد، چون ولایت را کنار گذاشتند و شیخ فضل الله به حذف تفکر اسلامی از قانون اعتراض کرد، اما او را کنار گذاشته و شهید کردند.

آیت‌الله  دری نجف آبادی بیان کرد: زمان انتخابات ۸۸ یکی از کسانی صندوق‌ها شمردند خود بنده هستند، اما جریان فتنه گر گفتند اگر رای نیاوردیم بهانه تقلب مطرح می‌کنیم در نتیجه اوضاع کشور به آنجا رسید که به مقدسات توهین کردند.

او گفت: تا زمانی آقایان سرکاربودند موضوعی نبود، اما وقتی ورق برگشت و آن‌ها رای نیاوردند کشور را به جایی بردند که در روز عاشورا به تمام مقدسات و اصول قانون اساسی و بیت المال توهین و خسارت وارد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: فرانسه وانگلیس و منافقین خیال کرده بودند اینجا انقلاب مخملی جواب می‌دهد، اما کور خوانده بودند در حالی که اینجا کشوری است که مردم ‪ . شهید داده و پیرو ولی فقیه هستند

آیت‌الله  دری نجف آبادی گفت: در چهارشنبه با عظمت ۹ دی ماه ۸۸ مردم ۱۲ بهمن جدید و ۱۵ خرداد جدید و ۲۲ بهمن جدید آفریدند.

او تصریح کرد: مردم نشان دادن خط اصلی ملت، خط ولایت و رهبری و خط علی و زهراست و در برابر بیگانگان و فریب خوردگان بیگانه هرگز تسلیم نخواهند شد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مکتب سلیمانی یعنی مکتب عاشورا و کربلا ، مکتب علی و زهرا ، مکتب اسلام  نقص ندارد و اجازه ذلت و دست دراز کردن پیش بیگانگان را نمی‌دهد.

او افزود: شهادت در راه خدا جز عزت وافتخار ندارد، امیرمومنان در روز‌های پایان عمرخویش درخصوص شهادت بیانات ارزشمندی دارد که در نهج البلاغه به آن اشاره شده است که فرمودند به خدا قسم شهدا خدا را ملاقات کردند و اجر این‌ها توسط خداوند پرداخت شده و آن‌ها در بهشت خلد جایگاه دارند.

امام جمعه اراک بیان کرد: زهرایی‌ها و فاطمی‌ها و زینبی‌ها در حماسه ۹ دی به صحنه آمدند، بار دیگر اگر لازم باشد ولایتمداران ما به صحنه خواهند آمد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: زهرا سلام الله علی‌ها جسارت به امام و رهبر خدیش را تحمل نکرد و تا پای جان برای حفاظت از ولایت تلاش کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر بعد وفات پیامبر آن جسارت‌ها را در حق حضرت زهرا سلام الله علیها نمی‌کردند، کجا می‌توانستند در روز عاشورا آن فجایع را به بار آورند.

انتهای پیام/س




اگر نیاز باشد باز هم پیروان حضرت زهرا در دفاع از ولایت به صحنه می آیند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اگر نیاز باشد باز هم پیروان حضرت زهرا در دفاع از ولایت به صحنه می آیند