اگر سپاه نبود امروز داعش در اروپا جولان می داد

کرمان – امام جمعه جیرفت گفت: اقدامات اروپا بسیار سوال برانگیز است زیرا اگر سپاه داعش را سرکوب نکرده بود امروز در قلب اروپا داعش حضور داشت. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه گفت: یکی از حکمت‌های حجاب، امنیت اجتماعی در حوزه زنان است و موثرترین توطئه‌ دشمن علیه انسان‌ها […]

کرمان – امام جمعه جیرفت گفت: اقدامات اروپا بسیار سوال برانگیز است زیرا اگر سپاه داعش را سرکوب نکرده بود امروز در قلب اروپا داعش حضور داشت.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه گفت: یکی از حکمت‌های حجاب، امنیت اجتماعی در حوزه زنان است و موثرترین توطئه‌ دشمن علیه انسان‌ها و ناامنی اجتماعی، ایجاد غفلت در زمینه حجاب است.

امام جمعه جیرفت افزود: قرآن به زنان و مردان هشدار می‌دهد که نسبت به راه‌هایی که مقدمه‌ بی‌حجابی هستند، مواظب باشند و چشم، دروازه‌ گناه و معصیت است که راه را برای سایر گناهان باز می‌کند، پس مواظب چشم‌تان باشید.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: ماجرای ابرجاسوس انگلیسی برای همه درس است زیرا این شخص، سابقه‌ مدیریتی بسیار مهمی همراه با ۷ سال سابقه حضور در جبهه دارد و با اشاره به گام‌های شیطان، گفته که در زندگی، هیچ کمبودی نداشته است.

وی ضمن اشاره به اقدام مداخله جویانه پارلمان اروپا درخصوص تروریست اعلام کردن سپاه، تصریح کرد: اروپا باید قدرشناس سپاه باشد زیرا اگر سپاه نبود، امروز اروپا به داعش دچار شده بود و چون سپاه، نهاد حکومتی در قانون اساسی ایران است، نمی‌توان سپاه در لیست تروریست قرار داد.

کد خبر ۵۶۸۷۳۲۱




اگر سپاه نبود امروز داعش در اروپا جولان می داد

منبع: مــهر
? اگر سپاه نبود امروز داعش در اروپا جولان می داد