اگر خواستار اعتلای جیرفت هستید، از اختلافات بپرهیزید

فت فتو/کرمان استاندار کرمان بر لزوم تکمیل سیل بند تاکید کرد و ادامه داد: اگر دوستدار اعتلای شهرستان هستید از اختلافات پرهیز کنید و فرماندار را کمک کنید. محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۲۸ خردادماه در آئین تکریم و معارفه فرماندار جیرفت فت: مسئولیت در جمهوری اسلامی کار دشواری است و در عین حال […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان بر لزوم تکمیل سیل بند تاکید کرد و ادامه داد: اگر دوستدار اعتلای شهرستان هستید از اختلافات پرهیز کنید و فرماندار را کمک کنید.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۲۸ خردادماه در آئین تکریم و معارفه فرماندار جیرفت فت: مسئولیت در جمهوری اسلامی کار دشواری است و در عین حال افتخار بزرگی است که به مردم ایران خدمت کنیم.

وی عنوان کرد: با دیدگاه خدمت اگر مسئولیت بپذیریم، مردم را ولی نعمت می دانیم و اگر این دیدگاه نداشته باشیم مردم را با دید رعیت می بینیم. مسئولیت یک امانت در دستان مسئولین است و باید پاسخگوی مردم باشید.

استاندار کرمان ضمن تقدیر از ابوذر عطاپور فرماندار سابق جیرفت، اظهار کرد: فرماندار بودن کار پر دردسر و سختی است.

وی ضمن آروزی موفقیت احمد بلندنظر فرماندار جدید، تصریح کرد: برای انتخاب فرماندار جیرفت مشورت گرفتم اما بلندنظر انتخاب خودم بود.

فداکار توسعه شهرستان ها را در گرو همکاری و تلاش همه ارکان آن شهرستان دانست و مطرح کرد: ما نوکر مردم هستیم و فرماندار گوش شنوای همه هست لذا فرماندار وظیفه دارد که سرکشی به مردم و روستاها به همراه مدیران داشته و در بحران ها بهترین عملکرد داشته باشد.

وی بهترین الگو برای مسئولین را سردار حاج قاسم سلیمانی دانست و در ادامه خطاب به فرماندار جدید تاکید کرد: توجه ویژه به توسعه شهرستان جیرفت با گرفتن مشورت از صاحب نظران را رقم زنید.

استاندار کرمان از مغفول ماندن صنعت گردشگری در شهرستان جیرفت انتقاد کرد و افزود: زیرساخت های گردشگری در این شهرستان تکمیل شود.

فداکار با اشاره به ظرفیت های و سرمایه های شهرستان جیرفت عنوان کرد: برای توسعه شهرستان تدبیر شود و شاید با برنامه ریزی اصلاح الگوی کشت، بخشی از مشکلات جنوب استان حل می شود.

وی فاریابی را به عنوان مشاور خود در جنوب استان معرفی کرد و افزود: پیگیر راه اندازی شورای راهبردی جنوب استان هستیم.

انتهای پیام




اگر خواستار اعتلای جیرفت هستید، از اختلافات بپرهیزید

منبع: ایـسنا
? اگر خواستار اعتلای جیرفت هستید، از اختلافات بپرهیزید