اگر اعتقادات به درستی درک شوند، ناهنجاری‌ها حل می‌شوند

عباس گروهی امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: اگر اعتقادات درست شوند ناهنجاری ها حل می شوند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «نذیر کرمان» از فاریاب؛ به مناسبت هفته عفاف و حجاب خواهران بسیجی صبح امروز با امام جمعه شهرستان فاریاب در دفتر امام جمعه دیدار کردند.     صبح امروز جمعی از خواهران بسیجی با […]

عباس گروهی امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: اگر اعتقادات درست شوند ناهنجاری ها حل می شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «نذیر کرمان» از فاریاب؛ به مناسبت هفته عفاف و حجاب خواهران بسیجی صبح امروز با امام جمعه شهرستان فاریاب در دفتر امام جمعه دیدار کردند.

 
 
صبح امروز جمعی از خواهران بسیجی با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب دیدار و گفتگو کردند.
 
در این دیدار عباس گروهی امام جمعه شهرستان فاریاب با گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: منظور از چادر عصمت عفت و حفظ حریم است مرد هم باید حریمش را حفظ کند. 
وی افزود: ریشه و اعتقاد باید درست شود وقتی کسی ترس از خدا ندارد نصیحت کردن و چادر هدیه دادن نتیجه ندارد. 
 
امام جمعه فاریاب گفت: دشمنان روی کودکان سرمایه گذاری می‌کنند تا بی‌عفت را ترویج کنند اگر الان برنامه ریزی کنیم بیست سال بعد نتیجه می‌گیریم اگراعتقادات درست شود، ناهنجاری‌ها حل می‌شود.
 
حجت‌السلام گروهی عنوان کرد: دشمنان متوجه شده‌اند که اگر زن ایرانی حجاب و عفت خود را حفظ کند و جامعه ایرانی، یک جامعه عفیف و معنوی باشد، قطعا جوانانی را تربیت خواهد کرد که این جوانان در مقابل زورگویی آنان ایستادگی می‌کنند، بنابراین دشمنان هم اکنون از این طریق وارد شده‌اند.
 
در پایان مهدیه پناهی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان، مطالبات خواهران و مشکلات عرصه حجاب و عفاف در شهرستان را مطرح کرد، سپس خواهران بسیجی نیز مطالبات و ناگفته‌های خود را در این عرصه عنوان کردند.

انتهای خبر/م.ق




اگر اعتقادات به درستی درک شوند، ناهنجاری‌ها حل می‌شوند

منبع:آرمـان
? اگر اعتقادات به درستی درک شوند، ناهنجاری‌ها حل می‌شوند