اکنون هیچ نقطه امنی در بلاد اسلامی برای مقامات آمریکایی وجود ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ مقام آمریکایی نمی‌تواند در هیچ بلادی از اسلام پا بگذارند؛ اکنون هیچ نقطه امنی برای آنان وجود ندارد. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در مراسم تشییع شهدا اقدام تروریستی گلزار شهدا کرمان گفت: شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان […]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ مقام آمریکایی نمی‌تواند در هیچ بلادی از اسلام پا بگذارند؛ اکنون هیچ نقطه امنی برای آنان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در مراسم تشییع شهدا اقدام تروریستی گلزار شهدا کرمان گفت: شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و زائران دل‌باخته اسطوره فراموش نشده تاریخ اسلام و ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عزیز و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و به ملت شهید، وفادار، غیرتمند، با تعصب، رئوف و با عاطفه ایران اسلامی و خصوصا مردم شریف، کریم و نجیب استان کرمان دیار ‌کریمان و خانواده‌های این شهیدان که نور چشم امت اسلام هستند، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در کرمان حوادث سخت و دردناکی در طول دهه‌های گذشته، گذشته است، ادامه داد: این توفیق را داشته‌ام که در همه این ماجراها و حوادث سخت در کنار این مردم عزیز شاهد هنرنمایی روح صبر، استقامت، توکل، نجابت و مظلومیت برای مردم کرمان باشم.
 
وی بیان کرد: ما شکوه صبر، عظمت نجابت، بزرگی و وسعت ایمان و امواج بلند مهربانی و وفاداری، فداکاری را در سیمای مردم کرمان به‌خوبی دیده‌ایم و امروز کرمان نه فقط دیار شهیدان است که خود دیار شهادت است.
 
سرلشکر سلامی با بیان اینکه کرمان مشهد شهیدان ماست و ما در سالگرد بدرقه آسمانی آن فرمانده بزرگ، شاهد عروج ۸۵ نفر دیگر از کاروان شهیدان به عرش اعلی هستیم، تاکید کرد: به‌فضل الهی انتقام از همه شهیدان‌مان گرفته خواهد شد؛ می‌خواهم بگویم انتقام از این شهیدان از قبل گرفته شده است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: با آرایشی پیوسته و زنجیره‌ای متصل از شیاطین در نبردیم، نبرد بین اسلام و کفر و این یک واقعیت در صفحه زندگی است، این شهادت پژواک شکست‌های سختی است که بر پیکر استکبار و عوامل منطقه‌ای وارد شده است و فکر نکنید که امت اسلام دست بسته بوده است.
 
وی با بیان اینکه ما با قدرتی به نام آمریکا در طول چند دهه اخیر در حال نبرد بوده‌ایم و در طول این نبردها آمریکا را شکست داده‌ایم، افزود: آن‌ها می‌خواستند در عراق دولت‌سازی کنند در عراق شکست خوردند؛ قهرمان افسانه‌ای ما با اصحاب باوفایش عراق را از دست سلطه آمریکا نجات داد و امروز آنان شکست‌خوردگان این سیاست هستند.
 
سرلشکر سلامی گفت: آنان می‌خواستند افغانستان را از بین ببرند اما در حال‌که ادواتشان را آن‌جا جا گذاشتند، استخوان‌هایشان درهم شکسته شد، آن‌ها می‌خواستند در لبنان حزب‌الله را از بین ببرنداما باز هم ناموفق بودند، این نظام به دنبال آن بود که سوریه را به‌عنوان محور مقاومت فروپاشید اما ماند، آنان ایران را تحریم کردند تا ملت ایران را فلج کنند اما شکست خوردند و اکنون منطقه و خلیج فارس را تخلیه کردند.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: هیچ مقام آمریکایی نمی‌تواند در هیچ بلادی از اسلام پا بگذارند؛ اکنون هیچ نقطه امنی برای آنان وجود ندارد؛ به رژیم صهیونیستی رجوع کنید، آنان شعار از مدیترانه تا فرات را داشتند اما امروز شما می‌بینید چگونه فلسطین قهرمان که روزگاری با سنگ می‌جنگید اما به برکت قهرمان نام‌دار اسلام و گروه‌ها و مقاومت فلسطینی‌ها، رژیم منحوس در مرز ممات قرار گرفته است.
 
وی با تاکید بر اینکه طوفان‌الاقصی شکست‌پذیری این رژیم جعلی را نشان داد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دورتا دور خود را دیوار کشیده تا امن زندگی کند اما امروز حداقل ۲۰ صهیونیستی از بین می‌رود و آن‌ها دیگر زندگی امنی در آن سرزمین ندارند.
 
وی ادامه داد: داعش محصول سیاست آمریکا در جهان اسلام بود، رویای آنان خلافت اسلامی در همه بلاد اسلامی بود اما با مجاهدت‌های جوان‌های پرشور و به فرماندهی حاج‌قاسم سلیمانی آن آتشفشان تکفیر از بین رفت.
 
سرلشکر سلامی افزود: آیا امروز نقطه‌ای به‌اندازه سرسوزن که در اختیار داعش جنایت‌کار باشد، می‌بینید؟ آنان در هیچ جای عالم جایی ندارند، بلکه مفقود و ناپیدا هستند و در میان لانه‌ها سکنی گزیده‌اند؛ این‌ها فقط می‌توانند به‌عنوان عوامل و مزدوران سیاست آمریکا و صهیونیسم عمل می‌کنند.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: به آن‌ها هشدار می‌دهیم اگر مرد هستید با ما بجنگید چرا زنان و کودکان بی‌دفاع را می‌کشید؟ اگر مرد هستید و جوانمرد، بیایید واضح و آشکار با ما طرف شوید، آن‌وقت شما را تحسین می‌کنیم اما می‌دانیم شما مردان تقابل و روبرو با اصحاب صبر نیستید.
 
وی ابراز کرد: شما از قرآن سخن می‌گویید در کجای قرآن و پیامبر عظیم‌الشان جواز کشتن زمان و کودکان صادر شده است؟ مگر در قرآن نیامده است و شما نمی‌دانید کشتن یک کودک بی‌گناه معادل کشتن تمام بشریت است؟ آیا می‌دانید در صف جهنم هستید؟ ما هر کجا که شما باشید، شما را می‌یابیم بدانید با مفقود و ناپدید شدن نمی‌توانید از عذاب الهی دور شوید اگر هزار سال هم عمر کنید شما را خواهیم یافت.

انتهای خبر/




اکنون هیچ نقطه امنی در بلاد اسلامی برای مقامات آمریکایی وجود ندارد

منبع:آرمـان
? اکنون هیچ نقطه امنی در بلاد اسلامی برای مقامات آمریکایی وجود ندارد