اولین کنکور سراسری در ارزوئیه

نماینده شهرستان‌ها ارزوئیه، بافت و رابر در دیدار با مدیر آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری کنکور ١۴٠١ برای اولین بار در ارزوئیه خبر داد. صمدالله محمدی امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: برگزار نشدن کنکور سراسری در شهرستان ارزوئیه، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانش آموزان و والدین […]

نماینده شهرستان‌ها ارزوئیه، بافت و رابر در دیدار با مدیر آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری کنکور ١۴٠١ برای اولین بار در ارزوئیه خبر داد.

صمدالله محمدی امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: برگزار نشدن کنکور سراسری در شهرستان ارزوئیه، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانش آموزان و والدین در این شهرستان بود.

او می گوید: داوطلبان ارزوئیه  مجبور بودند برای شرکت در آزمون سراسری با صرف هزینه زیاد، طی مسافت طولانی بیش از ١٠٠ کیلومتری و استرس دیر رسیدن به آزمون، به شهرستان همجوار،  یعنی شهر بافت بروند.

او گفت: با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش و موافقت سازمان سنجش و آموزش کشور، برای اولین سال شاهد برگزاری کنکور سراسری ١۴٠١ در شهرستان ها‌ی ارزوئیه خواهیم بود.

به گفته نماینده شهرستان‌های بافت، ارزوئیه و رابر تمام تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم از قبیل امکانات رفاهی و سرمایشی برای برگزاری کنکور در این شهر‌ها تدارک دیده شده است.

محمدی می‌گوید: پراکندگی مناطق مختلف و فاصله زیاد مناطق این شهرستان با مرکز شهرستان بافت، در هنگام برگزاری کنکور، هزینه و استرس فراوانی را برای دانش آموزان کنکوری همراه داشته است.

فت فتو کرمان کرمان




اولین کنکور سراسری در ارزوئیه

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اولین کنکور سراسری در ارزوئیه