اولین مانع در تولید، طولانی شدن جریان‌های اداری است

به گزارش فت فتو کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی ویژه شهرستان‌های سیرجان و بردسیر، دسته‌بندی و اولویت‌سنجی طرح‌‌ها را برای معرفی به بانک و استفاده از اعتبارات دولتی و بخش خصوصی لازم دانست . استاندار کرمان انتقال حساب شرکت‌های بزرگ به استان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: شرکت […]

به گزارش فت فتو کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی ویژه شهرستان‌های سیرجان و بردسیر، دسته‌بندی و اولویت‌سنجی طرح‌‌ها را برای معرفی به بانک و استفاده از اعتبارات دولتی و بخش خصوصی لازم دانست .

استاندار کرمان انتقال حساب شرکت‌های بزرگ به استان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: شرکت های مس و گهر زمین اقداماتی را در این زمینه داشته‌اند، اما فقط این مجموعه‌ها نیستند، بلکه ده‌ها شرکت و صنایع بزرگ در استان داریم که ثروت کلانی از استان می‌برند و حتما باید حساب‌های خودشان را به استان انتقال دهند.

زینی‌وند عنوان کرد: با انتقال حساب شرکت‌ها به داخل استان می‌توانیم برای فعال‌سازی بخش‌های غیرفعال استان به ویژه کشاورزی، گردشگری، خدمات و صنایع وابسته اقدام کنیم.

استاندار کرمان به نامگذاری سال’تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها’ اشاره کرد و گفت: اولین مانع در کسب و کار و سرمایه‌گذاری، طولانی شدن جریان‌های اداری با محوریت استعلام‌ها است، این در حالی است که بازه زمانی برای استعلا‌م‌ها باید گذاشته شود و دستگاه‌ها نیز باید کارشناسان خود را در این زمینه فعال کرده که پاسخ استعلامات را سریعا انجام دهند.

زینی‌وند ابراز داشت: در سیرجان به دلیل محدودیت زمین و مسکن با مشکل مواجه هستیم که جلسه‌ای مختص این مسئله برگزار خواهد شد.

استاندار کرمان همچنین از نگرانی‌ها برای افزایش بیماری کرونا از جمله شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان نام برد و گفت: اخبار نگران کننده‌ای از این شهرستان‌ها می‌رسد به طوری که متاسفانه رفسنجان در رده نارنجی قرار گرفته و موارد بستری‌ها در سیرجان نیز روند افزایشی پیدا کرده است.

زینی‌وند گفت: همه تفرجگاه‌ها و ییلاق‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های سراسر استان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ممنوعیت ورود و اتراق دارند.

به گزارش فت فتو در این جلسه که با حضور شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، فرمانداران سیرجان و بردسیر و مدیران کل در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان مشکلات خود را مطرح و در خصوص آنها تصمیم‌گیری شد.

 



منبع:مــوج
? اولین مانع در تولید، طولانی شدن جریان‌های اداری است