اولین سفر استاندار کرمان به شهرستان کوهبنان

فت فتو/کرمان استاندار کرمان ظهر امروز به شهرستان کوهبنان سفر کرد. به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار امروز ۲۳ شهریورماه اولین سفر رسمی خود را به شهرستان کوهبنان به عنوان استاندار کرمان داشت. بازدید از محور کوهبنان به زرند اولین اقدام استاندار قبل از ورود به کوهبنان بود. به گزارش فت فتو، جاده احداثی کوهبنان […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان ظهر امروز به شهرستان کوهبنان سفر کرد.

به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار امروز ۲۳ شهریورماه اولین سفر رسمی خود را به شهرستان کوهبنان به عنوان استاندار کرمان داشت.

بازدید از محور کوهبنان به زرند اولین اقدام استاندار قبل از ورود به کوهبنان بود.

به گزارش فت فتو، جاده احداثی کوهبنان به زرند حدود ۳۵ کیلومتر طول دارد که تاکنون خاک برداری پروژه حدود ۹۰ درصد انجام شده است.

برپایه این گزارش، تاکنون بیش از ۴۰ درصد از مسیر خاک ریزی شده و ابنیه های فنی بدون احتساب پل های ویژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شایان ذکر است؛ جاده در سه فاز در حال اجراست که بیش از ۲۵ درصد از پروژه زیرسازی و آسفالت شده و در صورت اتمام این پروژه حدود ۲۵ کیلومتر مسیر کوتاه تر و حدود نیم ساعت در وقت صرفه جویی می شود.

به گزارش فت فتو، فداکار در بدو ورود به کوهبنان با حضور در گلزار شهدا به شهدای این شهر ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده شهید محمود توکلی از شهدای جنگ تحمیلی گام بعدی استاندار کرمان در این سفر نیم روزی خود به شهرستان کوهبنان بود.

“حدود یک سوم مردم این شهرستان معدن کار هستند و مردم این منطقه با مشکلات ریوی روبرو هستند. ضمن اینکه بیمارستان‌های این منطقه امکانات بهداشتی و درمانی مناسبی ندارد.” این مطلب بخشی از درد و دل های برادر شهید توکلی با استاندار کرمان بود.

افتتاح اولین واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان هدف بعدی استاندار در کوهبنان بود.

به گزارش فت فتو، در شهرستان کوهبنان ۱۱۵۰ نفر متقاضی مسکن هستند که تاکنون ۷۵۰ نفر آنها تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۸۰ نفر افتتاح حساب کرده اند.

گفتنی است ۲۳۰ قطعه زمین تخصیص یافته، تاکنون ۱۸۰ قرارداد منعقد و سقف ۹۰ واحد آن زده شده و ۳۵ واحد نیز در مرحله نازکاری هستند.

بازدید از طرح احداث بوستان مقبره آخوند کوهبنان که در سال ۱۳۹۸ توسط شرکت مشاور تهیه و عملیات اجرایی پروژه مذکور توسط شهرداری کوهبنان آغاز شده، مقصد بعدی فداکار بود.

به گزارش فت فتو، در فاز اول این پروژه اقداماتی شامل محوطه سازی اطراف مقبره آخوند به متراژ ۷۵۰۰ مترمربع، جدول گذاری و نصب پایه چراغ های روشنایی به سرانجام رسیده است.

 همچنین نصب برج نور، نورپردازی مقبره اخوند، اجرای نمای کامل ضلع غربی با استفاده از مصالح سنگی به مساحت ۳۰۰ مترمربع صورت گرفت و گلکاری محوطه انجام شده است.

در ادامه افتتاح آبنمای موزیکال با صرف اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حضور استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

برپایه این گزارش، در فاز دوم بوستان مقبره آخوند اقداماتی شامل محوطه سازی ضلع شرقی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع، ایجاد محوطه بازی کودکان، نصب وسایل تندرستی، نصب سردیس های ۷۲ عارف، تکمیل روشنایی ضلع شرقی و بهسازی فضای بین درختان موجود به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع در دستور کار قرار دارد.
 
به گزارش فت فتو، متاسفانه برخی شهرستان‌های نیمه شمالی استان کرمان به دست فراموشی سپرده شده و مسئولین ارشد استان کمتر به آن شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

محمدمهدی فداکار که ۱۱ اردیبهشت تاییدیه هیئت وزیران را به عنوان استاندار کرمان گرفته است تاکنون بیشترین سفرها را به جنوب استان و شهرستان رفسنجان داشته است.

انتهای پیام




اولین سفر استاندار کرمان به شهرستان کوهبنان

منبع: ایـسنا
? اولین سفر استاندار کرمان به شهرستان کوهبنان