اولین دوره مسابقات قهرمانی جودوی استان کرمان برگزار شد

نذیر کرمان/کرمان دبیر هیات جودوی شهرستان کرمان گفت: اولین گردهمایی خانواده بزرگ جودو و دفاع شخصی شهرستان کرمان و اولین دوره مسابقات قهرمانی جودو «یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد. معین رحیمی در گفت و گو با نذیر کرمان با گلایه از عدم حمایت از هیات جودوی استان کرمان، اظهار کرد: علی‌رغم […]

نذیر کرمان/کرمان دبیر هیات جودوی شهرستان کرمان گفت: اولین گردهمایی خانواده بزرگ جودو و دفاع شخصی شهرستان کرمان و اولین دوره مسابقات قهرمانی جودو «یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.

معین رحیمی در گفت و گو با نذیر کرمان با گلایه از عدم حمایت از هیات جودوی استان کرمان، اظهار کرد: علی‌رغم بستر مناسبی که در استان کرمان برای بخش خصوصی در حوزه معادن و صنایع وجود دارد اما باید اعلام کنم، سهم هیات جودوی استان که یک ورزش المپیکی است؛ از ظرفیت‌های عظیم معادن و صنایع، ناچیز است و تاکنون این هیات در رویدادهای ورزشی خود از سوی بخش خصوصی حمایت نشده است.

وی بیان کرد: استعدادهای زیادی در رشته جودو و دفاع شخصی در رده‌های سنی مختلف در استان کرمان وجود دارند، که اگر زیرساخت های لازم برای آنان در سطح استان فراهم و مورد حمایت قرار گیرند، با پرورش یافتن اصولی زیرنظر مربیان کاربلد می‌توانند حرف های زیادی برای گفتن در عرصه‌های بین الملل داشته باشند.

رحیمی تصریح کرد: انتظار می‌رود با تعامل، همدلی و همکاری مسئولان، ورزش‌دوستان، دلسوزان و خادم‌های اصلی ورزش، به زودی حامی مناسبی برای حمایت مالی از این هیات قهرمان‌آفرین مشخص و معرفی شود تا این هیات بتواند بدون هیچگونه دغدغه‌ای، نفر برای اعزام به مسابقات جهانی تربیت کند؛ یقیناً ثمره این حمایت، کسب سکوهای بالاتر ایران اسلامی در مجامع بین المللی است.

دبیر هیات جودوی شهرستان کرمان در ادامه با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی جودوی استان «یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» با سه رویکرد محوری معرفی شخصیت سردار دلها، الگوسازی و الگوبرداری از قهرمانی و همچنین ترویج روحیه جوانمردی و استکبارستیزی با اولویت اجتناب از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی روز گذشته برگزار شد.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در ۳۷ وزن برگزار و ۱۵۰ نفر از جودوکاران اعزامی از شهرستان‌های کرمان، سیرجان، بردسیر، رفسنجان، کوهبنان، بم در خانه جودوی کرمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رحیمی افزود: در این مسابقات شهرستان رفسنجان با کسب ۹ مدال طلا، شش مدال نقره و دو مدال برنز مقام اول، شهرستان کرمان با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و پنج برنز مقام دوم و شهرستان بردسیر با کسب پنج مدال طلا، چهار نقره و سه برنز مقام سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: شهرستان‌های سیرجان، کوهبنان و بم نیز رتبه‌های چهارم، پنجم و ششم را به دست آوردند و کاپ اخلاق به آقای گرگی مربی با اخلاق شهرستان کرمان اهدا شد.

انتهای پیام




اولین دوره مسابقات قهرمانی جودوی استان کرمان برگزار شد

منبع: ایـسنا
? اولین دوره مسابقات قهرمانی جودوی استان کرمان برگزار شد