اولین دوره مربیگری تخصصی تندرستی در کشور

هیات ورزش های همگانی استان کرمان اولین دوره مربیگری تخصصی تندرستی سراسر کشوری را به میزبانی کرمان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار کرد. به گزارش نذیر کرمان، حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان در رابطه با برگزاری این دوره گفت: این دوره تخصصی با مدرسی استاد امیر جعفری […]

هیات ورزش های همگانی استان کرمان اولین دوره مربیگری تخصصی تندرستی سراسر کشوری را به میزبانی کرمان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار کرد.

به گزارش نذیر کرمان، حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان در رابطه با برگزاری این دوره گفت: این دوره تخصصی با مدرسی استاد امیر جعفری رئیس انجمن تندرستی فدراسیون همگانی و رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان به مدت ۶ روز که ۳ روز مجازی و ۳ روز حضوری با حضور ۳۰ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد.

حمید شیردل برگزاری این دوره تخصصی را با اهمیت دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه با وضعیت نامطلوب کیفیت زندگی مواجه هستیم لذا مربیان این دوره با سرفصل های علمی و کاربردی حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی آشنا شدند.

 

وی سیاست هیات ورزش های همگانی استان کرمان در حوزه آموزش را برگزاری دوره های مربیگری متعدد تخصصی و تربیت مربیان با دانش با بنیه علمی قوی و به روز در حفظ بهبود سلامتی و تندرستی آحاد مردم جامعه عنوان کرد.

شیردل خاطر نشان ساخت: نحوه ارزیابی وضعیت زندگی و شغل،طراحی تمرین متناسب با وضعیت شغلی، روش های نوین تمرینی، تمرین با وزن بدن، تمرین در محیط کار و تمرین در منزل از جمله سرفصل های اصلی این دوره مربیگری تخصصی ورزشی بودند.




اولین دوره مربیگری تخصصی تندرستی در کشور

منبع:یـزدان کـرمان
? اولین دوره مربیگری تخصصی تندرستی در کشور