اولویت کاری کارگروه رفع موانع تولید، رسیدگی به امورات ارباب رجوع است

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبات کارگروه گفت: چنانچه مصوبه ای هنوز اجرایی نشده بهتر است بیان شود و در مورد مصوباتی که قابل اجرایی نیستند نیز بهتر است بحثی صورت نگیرد. به گزارش فت فتو؛ حسین مهرابی در کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار داشت: مصوبات کارگروه […]

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبات کارگروه گفت: چنانچه مصوبه ای هنوز اجرایی نشده بهتر است بیان شود و در مورد مصوباتی که قابل اجرایی نیستند نیز بهتر است بحثی صورت نگیرد.

به گزارش فت فتو؛ حسین مهرابی در کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار داشت: مصوبات کارگروه باید طبق موافقت اعضا مصوب شود و چنانچه اشکالی در مصوبات بوده تصحیح و به وسیله دبیرخانه ابلاغ و ارسال گردد.

دکتر مهرابی با تاکید بر اینکه اولویت کاری ما باید رسیدگی به امورات ارباب رجوع باشد اظهار داشت: باید با اطمینان جواب قطعی به ارباب رجوع داده شود و کارهای آنها تعیین تکلیف گردد.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها موظفند طبق فرصت داده شده به مصوبات پاسخ دهند و اگر قرار به اصلاح شدن و یا تغییر دادن است حتما به کارگروه اطلاع دهند تا روند کار سریعتر پیش رود.

به گزارش فت فتو؛ در این کارگروه مشکلات ۲۱ طرح کشاورزی، صنعتی، معدنی و دامپروری بررسی گردید که یک طرح در حال پیگیری و درخواستهای بانکی و تسهیلاتی ۱۳ طرح جهادکشاورزی و همچنین ۷ طرح صنعتی و معدنی نیز مورد بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.




اولویت کاری کارگروه رفع موانع تولید، رسیدگی به امورات ارباب رجوع است

منبع:بــرنا
?
اولویت کاری کارگروه رفع موانع تولید، رسیدگی به امورات ارباب رجوع است