اولتیماتوم ربیعی به مسئولان رفسنجان

سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید تیمش برابر پرسپولیس به دنبال امتیاز کامل است. به گزارش فت فتو، محمد ربیعی پنج‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ظهار کرد: سال نو را به همه مردم عزیر کشورمان تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید نعمت سلامتی، حال خوش و پر برکت برای مردم باشد. […]

سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید تیمش برابر پرسپولیس به دنبال امتیاز کامل است.

به گزارش فت فتو، محمد ربیعی پنج‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ظهار کرد: سال نو را به همه مردم عزیر کشورمان تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید نعمت سلامتی، حال خوش و پر برکت برای مردم باشد. درباره بازی باید بگویم که همه از شرایط با خبر هستیم، بازی خوبی خواهد بود و انگیزه‌های دو تیم برای خود قابل احترام است. بسیار برای پرسپولیس در تمامی سال‌هایی که مربیگری می‌کنم احترام قائلم، برای کارد فنی، آقای گل محمدی و هواداران این تیم، بعد از یک وقفه که از ۲۰ اسفند برابر تراکتور بازی کردیم تا فردا که نزدیک سه هفته می‌شود خودمان را آماده می‌کنیم تا با ریتم مثبت جلو برویم.

وی افزود: در این زمان از لیگ دو تیم از هم شناخت تاکتیکی کافی دارند و بازی از لحاظ تاکتیکی، بازی خوبی خواهد بود.

وی درباره ششمین تقابل خود مقابل پرسپولیس که حاصل آن چهار باخت و دو تساوی بوده است و چهار هفته پی‌درپی پیروزی تیم مس رفسنجان و این‌که استراتژی تیمش برای بازی فردا چیست؟ گفت: برنامه‌ریزی خودمان برای بازی فردا این است که کیفیت خوبی از خودمان ارائه دهیم چون اگر بتوانیم کیفیت مناسبی ارائه داده و نظم صحیحی در بازی داشته باشیم و همه نقشه‌ها و استراتژی‌ها را درست جلو ببریم پشت آن نتیجه هم حاصل می‌شود. این برای همه بازی‌ها بوده است. یک‌جاها کنار می‌نشیند یک‌جا نمی‌نشیند. من دنبال امتیاز کامل از بازی فردا هستم.

ربیعی در خصوص روند مثبت اخیر مس رفسنجان و این‌که این روند در بازی فردا نیز ادامه می‌یابد؟ گفت: امسال به‌طور کلی روند مس رفسنجان نوسان نداشته است، مساوی‌های پی‌درپی هم خوب نیست اما در دل این مساوی‌ها واژه مهمی به نام «نباختن» وجود دارد که مهم است، تعدادی از مساوی‌ها با اشتباهات خودمان رخ داد، در یک دو تا از این مساوی‌ها موقعیت‌های بسیار زیادی از دست دادیم و پنالتی از دست دادیم و هم این‌که در مساوی‌‎ها اشتباهات داوری دخیل بوده است. بله ریتم تیم ما بهتر شده و امیدوارم بعد از این وقفه بتوانیم این رویه را ادامه دهیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در پاسخ به سوال فت فتو در این مورد که  در صورت برد پرسپولیس چقدر به کسب سهمیه امیدوار است؟ گفت: درباره کسب سهمیه آسیا آن‌چه اعلام شده استقلال و نساجی که از فصل گذشته است، بنابراین قهرمان این فصل و قهرمان جام حذفی است، تیم ما از جام حذفی کنار رفته و قهرمانی لیگ هم بیش‌تر بین سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان است مگر اتفاقات دیگری رخ دهد که من ورود به این قضایا نمی‌کنم مثلا سهمیه آسیا یک تیم را بخاطر مسائل حقوقی و انضباطی بگیرند که امیدوارم این اتفاق نیفتد و هیچ تیمی از کشور ما بابت بدهی حق شرکت در لیگ قهرمانان آسیا از آن گرفته نشود؛ نه این‌که بحث استقلال باشد امیدوارم این اتفاق برای هیچ تیمی رخ ندهد. چرا که بتوانند پاداش زحمت‌شان را سال بعد با حضور در لیگ قهرمانان بگیرند.

ربیعی ادامه داد: مس رفسنجان به نقطه‌ای با اعتماد به نفسی رسیده‌ که شما خبرنگاران رفسنجانی از کسب سهمیه و برد پرسپولیس صحبت می‌کنید، ۴ سال پیش از این صحبت می‌شد که تیم به لیگ دسته اول سقوط نکند، یادتان نرفته است، این خیلی خوب است و امیدواریم سال آینده با شرایط جدیدی به آسیا برود. آقای پورمحمدی مدیرعامل باشگاه در یک مصاحبه نوروزی حرف جالبی زده که باشگاه مس رفسنجان را به‌ مانند مادر خوانده است، قدر این تیم و منزلت آن و اعتماد به نفسی که در تک‌تک مردم و احترامی که ایجاد کرده باید دانست. بعضی حرف‌ها هر چقدر من بگویم شاید مخاطب متوجه نشود یا برداشت غلطی بکند، تنها چیزی که در آینده می‌تواند به آن رنگ طلایی بزند گذشت زمان و آینده است، در زمان متوجه می‌شوید که رتبه پنجم مس رفسنجان در سومین سال حضور خود در لیگ برتر کم از قهرمانی نبوده است.

وی افزود: لیگ ما دسته‌بندی است، چند تیم در دسته بالاتر، تعدادی در دسته میانی و تعدادی در دسته پایینی هستند، این فقط مختص ایران نیست در لیگ‌های بزرگ اروپایی هم همین‌گونه است، تیمی که داشته به لیگ دسته اول سقوط می‌کرده ظرف ۵ سال خودش را به جمع پنج تیم برتر لیگ برتر رسانده و معتقدم نه یک بار بلکه چند بار قهرمان شده و باید درک صحیحی از این موضوع شود. من زیاد تکرار کنم می‌گویند ربیعی می‌خواهد کارش را بزرگ کند ولی می‌بینم کسی در رفسنجان این تحلیل را ندارد.

ربیعی تأکید کرد: برای آخرین بار می‌گویم آقایان مسئول قدر  این تیم و باشگاه را بدانید، این راندمان خوبی است و اگر از آن حمایت و تدبیری نشود در سریع‌تر زمان ممکن با سرعت فانتوم سقوط خواهد کرد. کما اینکه تیم‌هایی مانند صبا و نفت تهران و … حتی به ۸ تیم برتر آسیا رسیدند اما الان وجود خارجی ندارند. من می‌دانم عده زیادی از مردم رفسنجان با این تیم زندگی می‌کنند و آن‌ را دوست دارند. مس توانسته نام رفسنجان را بیش‌از گذشته در کشور طنین‌انداز کند.

سرمربی تیم مس رفسنجان در رابطه با مربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی و نتایج تیم ملی در فیفادی گفت: به‌ نظرم کار قلعه‌نویی را نباید الان مورد ارزیابی قرار داد. این مقطع ابتدایی با فرصت کم است، مربی باید بتواند ساعت‌ها کار و برنامه‌ریزی کند و بعد از چندین مرحله اردو، بازی تدارکاتی و کمپ و… عملکرد آقای قلعه‌نویی را مورد ارزیابی قرار داد. ایشان عزیز ما و باعث افتخار هستند و شخصاً ایشان را دوست دارم و معتقدم با حضور ایشان در جام ملت‌ها موفق خواهیم شد.

ربیعی درباره انتظارش از مسئولان رفسنجان گفت: من هیچ انتظاری ندارم. ما تمام تمرکز خود را می‌گذاریم تا این ۷ بازی باقیمانده را با نهایت تلاش و کوشش و تدبیر جلو ببریم. مسئولان رفسنجان هر کاری که می‌توانند برای باشگاه مس رفسنجان انجام دهند. باشگاه مس رفسنجان باشگاه مردمی و متعلق به مردم رفسنجان و جزئی از وجود مردم شهر است. البته نگاه خوبی شده، از نظر سخت‌افزاری رشد خیلی خوبی داشته سختی‌هایش را ما کشیدیم. ۲ سال در چمن مصنوعی و یک سال در سرچشمه و الان زمین خوب نداریم. سال آینده استادیوم خوبی خواهیم داشت، هتل اسکان و سالن‌های وزنه و استخر برای اختصاصی برای باشگاه مس در حال بهره‌برداری است. از جهت دیگر اگر بخواهیم با باشگاه‌های بزرگ رقابت کنیم باید مثل آن‌ها امکانات، بازیکن، هوادار و بودجه داشته باشید و گرنه در این رقابت ته صف خواهید رفت.

سرمربی تیم مس رفسنجان در خصوص مصدومان تیمش در بازی فردا گفت: یکی دو مورد جزیی مصدومیت در تیم امروز رخ داد که تا فردا تیم پزشکی اطلاع می‌دهند که امیدوارم مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام 




اولتیماتوم ربیعی به مسئولان رفسنجان

منبع: ایـسنا
? اولتیماتوم ربیعی به مسئولان رفسنجان