اوضاع کرونا در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان را بیان کرد. سعید صحبتی گفت: در حال حاضر ۲ شهرستان استان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی و ۴ شهرستان استان کرمان در وضعیت نارنجی قرار دارند. او می‌گوید: تست کرونای ۷۰ درصد بیماران سرپایی و ۳۰ تا ۴۰ درصد بیماران بستری در بیمارستان‌ها […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان را بیان کرد.

سعید صحبتی گفت: در حال حاضر ۲ شهرستان استان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی و ۴ شهرستان استان کرمان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

او می‌گوید: تست کرونای ۷۰ درصد بیماران سرپایی و ۳۰ تا ۴۰ درصد بیماران بستری در بیمارستان‌ها مثبت شده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آنچه مسلم است ما درگیر موج جدیدی از کرونا، ناشی از سویه اُمیکرون هستیم و زیرگروه جدید این سویه باعث ابتلای جمعی جامعه شده است.

او گفت: برای پیشگیری از این بیماری راهکار‌های قبلی؛ یعنی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شدت مورد تاکید است و باید اجرا شود و تاکید ویژه ما بر انجام واکسیناسیون است.

صحبتی می‌گوید: عمده افرادی که دچار فرم‌های شدید و بدحال بیماری می‌شوند و یا اینکه به علت بیماری جان خود را از دست می‌دهند، کسانی هستند که تا به حال واکسن کرونا را دریافت نکرده اند و یا اگر دریافت کرده اند به صورت ناقص بوده است.

به گفته او تاکید جدی ما بر تکمیل واکسیناسیون در اسرع وقت و تزریق نوبت یادآور برای کلیه کسانی است که از آخرین نوبت واکسن آن‌ها بیش از ۶ ماه گذشته و سن آن‌ها بالای ۱۸ سال می‌باشد.

فت فتو کرمان کرمان




اوضاع کرونا در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اوضاع کرونا در کرمان