اوزونیدیس: پیکان برای پیروزی بیشتر تلاش کرد

سرمربی گل‌گهر از تساوی تیمش مقابل پیکان راضی است. به گزارش نذیر کرمان، اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی با پیکان در هفته دوم لیگ برتر که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: اول از همه به تیم پیکان تبریک می‌گویم. آن‌ها بهتر از ما بودند و برای بردن […]

سرمربی گل‌گهر از تساوی تیمش مقابل پیکان راضی است.

به گزارش نذیر کرمان، اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی با پیکان در هفته دوم لیگ برتر که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: اول از همه به تیم پیکان تبریک می‌گویم. آن‌ها بهتر از ما بودند و برای بردن بازی بیشتر تلاش کردند. خیلی از بازیکنان ما خوب نبودند و به همین دلیل نتیجه بدی نبود. ما یک هفته پیش با فولاد در سیرجان بازی داشتیم و باید پیشرفت کنیم و بازی‌ها را بهتر شروع کنیم.

او افزود: ما در بازی امروز به حریفمان اعتماد به نفس دادیم. ما در چند روز گذشته مشکلاتی داشتیم و امروز جنگنده نبودیم. تنها نکته مثبت امروز این بود که باتوجه به عملکرد نسبتا خوبی که نداشتیم، توانستیم با یک امتیاز از بازی خارج شویم. در بازی‌های بعدی باید عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این سوال که آیا حضور قلعه‌نویی در ورزشگاه دستگردی به بازیکنان این تیم استرس داد؟ گفت: بازی بدی برای ما بود ولی اینطور نیست که بازیکنان ما خوب نباشند. درست است که من از عملکردشان راضی نبودم ولی آن‌ها بازیکنان خوبی هستند. سرمربی تیم‌ملی بازیکنان ما را می‌شناسد و فکر نمی‌کنم حضورش به بازیکنان ما استرس داده باشد.

اوزونیدیس در ادامه درباره کیفیت چمن‌های لیگ برتر بیان کرد: باید زمین‌ها بهتر از چیزی که الان است، باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به سراغ جذب مهاجم می‌رود؟ گفت: الان بازیکنان ما مشخص است و باید با همین‌ها کار کنیم. البته می‌دانیم که به یکی، دو بازیکن نیاز داریم. ما بازیکنانی مانند تیکدری و برزای را داریم که هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند. ما کیفیتشان را می‌دانیم و مطلعیم که کیفیتشان این نیست.

انتهای پیام




اوزونیدیس: پیکان برای پیروزی بیشتر تلاش کرد

منبع: ایـسنا
? اوزونیدیس: پیکان برای پیروزی بیشتر تلاش کرد