اوزونیدیس: نباید از پرسپولیس بترسیم

سرمربی یونانی گل گهر گفت تیمش برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس نباید از این تیم بترسد. به گزارش نذیر کرمان، گل‌گهر در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر مهمان پرسپولیس است. مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد: پرسپولیس قهرمان فصل گذشته است که برای آن احترام قائل هستیم. پرسپولیس یکی از […]

سرمربی یونانی گل گهر گفت تیمش برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس نباید از این تیم بترسد.

به گزارش نذیر کرمان، گل‌گهر در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر مهمان پرسپولیس است. مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد: پرسپولیس قهرمان فصل گذشته است که برای آن احترام قائل هستیم. پرسپولیس یکی از بهترین تیم های ایران است. احترام زیادی برایشان قائل هستیم ولی اگر بخواهیم نتیجه خوبی بگیریم نباید بترسیم، باید در خانه شجاع باشیم و تمام توان مان را بگذاریم. امیدوارم در آخر با نتیجه خوبی بازی را ترک کنیم.

اگر دفاعی بازی کنیم شانسی نداریم

او درباره اینکه فردا تیمش برابر پرسپولیس دیداری تدافعی خواهد داشت یا خیر، گفت: اگر بخواهیم اینطور بازی کنیم شانسی نداریم. به خاطر همین است که می‌گویم نباید بترسیم. می‌دانیم که بازی سختی است. اگر بخواهیم فقط دفاع کنیم که شانسی نخواهیم داشت. برای همین گفتم در طول بازی باید شجاع بازی کنیم. طبیعتا پرسپولیس هم مانند بقیه تیم‌ها نقاط ضعف کمتری دارد. روی این مورد کار می‌‎کنیم و شانس خیلی خوبی داریم که سطح خودمان را در این بازی ببینیم.

سرمربی گل گهر درباره اینکه آیا بازیکنان جدید به سطح مورد نظر او دست پیدا کرده‌اند یا خیر همچنین بیان کرد: طبیعتا الان در صددرصد آمادگی نیستند اما با ما خواهند بود. شرایط فردا را باید ببینیم که مطمئن شویم امکان دارد به آن‌ها شانس بدهیم یا نه. ولی خیلی خوب تمرین می‌کنند و امیدوارم زود به فرم ایده آل‌شان برسند.

از اوزونیدیس درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال ایران سوال شد و او پاسخ داد: خیلی چیزهای دیگری هم وجود دارد ولی امسال، سال متفاوتی بوده چون به دلیل آماده سازی تیم المپیک و تیم ملی شرایط سختی برای فدراسیون فوتبال بوده و امیدواریم سازمان لیگ بهترین کار را انجام بدهد. اینجا هستیم که با تمام تلاش بهترین اتفاق برای فوتبال ملی شکل بگیرد. طبیعتا به عنوان سرمربی دوست دارم بازیکنانم را در اختیار داشته باشم تا ریتم تیم شکل بگیرد ولی اولویت اول ما فوتبال ملی است و چه تیم المپیک و چه تیم بزرگسالان، باید کمک کنیم. شرایط برابری نیست، پرسپولیس هفته گذشته بازی رسمی انجام داده ولی ما بازی رسمی انجام ندادیم، فردا نمی‌دانیم که چه شرایطی در بازی رقم می‌خورد. وقتی شما بازی رسمی داشته باشید در شرایط مسابقات هستید و بازی دوستانه نمی‌تواند به آن اندازه کمک کند. در تمرینات بازیکنانم خوب بودند و فردا بهترین فرم را ارائه می‌دهند.

ادامه دارد…




اوزونیدیس: نباید از پرسپولیس بترسیم

منبع: ایـسنا
? اوزونیدیس: نباید از پرسپولیس بترسیم