اوزونیدیس: به بازیکنانم برای برگشت به لیگ تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از پیروزی در آبادان گفت: به بازیکنانم به خاطر برگشت به لیگ و این برد تبریک می‌گویم. به‌ گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری بعد از بازی معوقه تیمش مقابل نفت آبادان، اظهارکرد: دو تیم هفته گذشته نتیجه بدی گرفته بودند و به همین دلیل نتیجه این […]

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از پیروزی در آبادان گفت: به بازیکنانم به خاطر برگشت به لیگ و این برد تبریک می‌گویم.

به‌ گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری بعد از بازی معوقه تیمش مقابل نفت آبادان، اظهارکرد: دو تیم هفته گذشته نتیجه بدی گرفته بودند و به همین دلیل نتیجه این بازی برای گل گل گهر و صنعت نفت آبادان مهم بود.

او ادامه داد: من به بازیکنانم گفته بودم می‌خواهم عکس‌العمل‌تان را به نتیجه بدی که گرفته بودیم ببینید و می‌خواهم ببینم که شما برای نتیجه دیدار قبلی ناراحت هستید چون فکر می‌کنیم ما تا اینجای مسابقات شایسته جمع آوری امتیازات بیش‌تری بودیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی را آن‌طور که می‌خواستیم خوب و پرفشار آغاز کردیم و یک گل بسیار خوب به ثمر رساندیم، گلی که حاصل یک کار ترکیبی بود. نیمه اول تمام بازی را کنترل کردیم و تقریباً شانسی به تیم صنعت نفت ندادیم. نیمه دوم نیز از بازیکنانم خواستم به این روندشان ادامه بدهند و طبیعتاً ریسک بیش‌تری نکردند. خوب دفاع کردیم ولی فکر می‌کنم ما می‌توانستیم شانس‌های بیش‌تری بسازیم البته من بازیکنانم را درک می‌کنم که به خاطر نتیجه ریسک نکردند.

وی بیان کرد: از کسب سه امتیاز خوشحال هستم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. امیدوارم بازیکنان مصدوم‌مان هم برسند. هم‌چنین نفتی تیم خوبی بود و دوست داشتند فوتبال بازی کنند ولی گاهی شاید آنچه می‌خواهند نشود. دو تیم امروز می‌خواستند محکم بازی کنند و دفاع کنند و دست به ضد حمله بزنند. مطمئنم نفت آبادان آینده بهتری خواهد داشت و هم‌چنین به بازیکنانم به خاطر برگشت به لیگ و این برد تبریک می‌گویم.

انتهای پیام




اوزونیدیس: به بازیکنانم برای برگشت به لیگ تبریک می‌گویم

منبع: ایـسنا
? اوزونیدیس: به بازیکنانم برای برگشت به لیگ تبریک می‌گویم