اورژانس ۱۱۵ رفسنجان به موتورلانس مجهز شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: به‌مناسبت ایام الله دهه فجر و به منظور کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان و ارائه خدمات مطلوب در حداقل زمان به همشهریان، یک دستگاه موتورلانس به ناوگان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ رفسنجان اضافه شد. دکتر مجتبی سنجی ۲۰ بهمن ماه در جمع […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: به‌مناسبت ایام الله دهه فجر و به منظور کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان و ارائه خدمات مطلوب در حداقل زمان به همشهریان، یک دستگاه موتورلانس به ناوگان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ رفسنجان اضافه شد.

دکتر مجتبی سنجی ۲۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان، نسبت به راه‌اندازی موتور آمبولانس‌ در بافت قدیم، پرترافیک و شلوغ شهر رفسنجان اقدام شد.

وی افزود: در موتورلانس‌ها به منظور ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی ضمن به کارگیری کارکنان با تجربه از تجهیزات پزشکی کامل استفاده شده و این مهم با توجه به کمبود نیروی انسانی و فرسودگی آمبولانس‌ها باعث صرفه‌جویی در منابع می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی رفسنجان تصریح کرد: در حال حاضر میانگین زمان رسیدن بر بالین در اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در داخل شهر هشت دقیقه و در خارج از شهر ۱۰ دقیقه بوده که یک دقیقه کمتر از میانگین اعلامی از سوی سازمان اورژانس کشور است.

سنجی با قدردانی از همکاری‌های مسئولان ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان شهرستان و مجتمع مس سرچشمه در تامین و نوسازی ناوگان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، شاهد کاهش مدت زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان به زمان طلایی(چهار تا شش دقیقه) و ارتقاء خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به همشهریان باشیم.

انتهای پیام




اورژانس ۱۱۵ رفسنجان به موتورلانس مجهز شد

منبع: ایـسنا
? اورژانس ۱۱۵ رفسنجان به موتورلانس مجهز شد