اهدا ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «گل‌های صالح» به مادران باردار جازموریانی

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی جازموریان گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریالی در طرح گل‌های صالح به مادران باردار جازموریانی اهدا شده است. کلثوم قدرتی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت جازموریان در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی با اعتباری افزون بر […]

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی جازموریان گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریالی در طرح گل‌های صالح به مادران باردار جازموریانی اهدا شده است.

کلثوم قدرتی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت جازموریان در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در طرح گل‌های صالح به مادران باردار جازموریانی اهدا شده است.

وی افزود: مادران باردار بالای چهار ماه در طرح گل‌های صالح بنیاد علوی جازموریان تا زمانی که نوزاد آن‌ها ۶ ماهه شود، تحت حمایت قرار می‌گیرند.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی جازموریان گفت: مهم‌ترین مشکل مادران باردار در زمان بارداری کم‌خونی است که با انجام این طرح که مرحله دوم آن به انجام رسید و استمرار خواهد داشت، گام مهمی در راستای سلامت مادران باردار این شهرستان برداشته شود.

قدرتی ادامه داد: طرح گل‌های صالح به منظور توجه و حمایت از مادران باردار و شیرده در منطقه محروم جازموریان هر سه ماه یکبار اجرا می‌شود و در این طرح غذا و دارو بین آنان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: پیش از این در مرحله نخست طرح گل‌های صالح بنیاد علوی جازموریان ۵۰۰ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی بین مادران باردار این شهرستان با همکاری مرکز بهداشت و درمان آموزش پزشکی جازموریان توزیع شده بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جارموریان، نیز در این رابطه گفت: سبد‌های حمایتی با همکاری بنیاد علوی، به مادران باردار که از سوی واحد تغذیه شبکه بهداشت و درمان شناسایی شده اند، تحویل داده شد.

سابقی هدف این طرح را زنان باردار و شیردهی که از نظر وضعیت اقتصادی و تغذیه‌ای از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند هستند، عنوان کرد و افزود: زنان باردار مشمول این طرح، پس از معرفی از سوی بهورزان و بررسی نهایی کارشناس واحد تغذیه، به بنیاد علوی معرفی می‌شوند و سبد حمایتی دریافت می‌کنند.

انتهای خبر/پورحیدر




اهدا ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «گل‌های صالح» به مادران باردار جازموریانی

منبع:آرمـان
? اهدا ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «گل‌های صالح» به مادران باردار جازموریانی