اهدا یکسری جهیزیه به نوعروس بی‌بضاعت در شهرستان رودبارجنوب

عصر امروز در قالب طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی یکسری جهیزیه به زوج بی‌بضاعت در شهرستان رودبارجنوب اهداء شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان، نقش اقشار مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست، از خدمات‌رسانی به نقاط محروم کشور و سازندگی گرفته تا مقابله با دشمنان و ایجاد امنیت در مرزهای کشور […]

عصر امروز در قالب طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی یکسری جهیزیه به زوج بی‌بضاعت در شهرستان رودبارجنوب اهداء شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان، نقش اقشار مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست، از خدمات‌رسانی به نقاط محروم کشور و سازندگی گرفته تا مقابله با دشمنان و ایجاد امنیت در مرزهای کشور بسیاری از چهره‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی معتقدند در کشور هر جا از تفکر بسیجی و جهادی دور شده‌ایم به مشکل خوردیم و هر جا تفکر بسیجی به میدان آمده توانسته برای حل مشکلات راه‌گشا باشد.

یکی از اقدامات مهم بسیج سازندگی اجرای طرح‌های محرومیت زدایی است که عصر امروز در همین قالب یکسری جهیزیه به زوج بی‌بضاعت شهرستان رودبار جنوب توسط سپاه اهداء شد.
 
بسیج سازندگی در هر برهه‌ای از انقلاب که به درخواست نهادهای عمل کننده بعنوان دستگاه مکمل یا به صورت آتش به اختیار وارد عرصه محرومیت زدایی و سازندگی شده است به خوبی وظیفه خود را انجام داده و این عمل همواره موجب رضایت مردم بوده است.
 
یکی از طرح‌های مهم بسیج سازندگی اهداء جهیزیه به زوج های جوان بی‌بضاعت است که نقش موثری در محرومیت‌زدایی داشته است.
 
اسلام حاجب فرمانده سپاه رودبار جنوب در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان گفت: کمک به محرومان و فقرزدایی در کنار سایر خدمات همواره یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: سپاه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی، همه جهیزیه‌ها را از کالاهای ایرانی اسلامی خریداری کرده است.
 
انتهای خبر/پورحیدر




اهدا یکسری جهیزیه به نوعروس بی‌بضاعت در شهرستان رودبارجنوب

منبع:آرمـان
? اهدا یکسری جهیزیه به نوعروس بی‌بضاعت در شهرستان رودبارجنوب