اهدا هزار عنوان کتاب به کتابخانه های فعال شهرستان زرند

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج نشست خبری فرمانده سپاه این شهرستان با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات حوزه علی بن ابیطالب (ع) برگزار و ویژه برنامه های هفته بسیج تشریح شد. به گزارش فت فتو، در این نشست سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه شهرستان زرند با تشکر از حضور اصحاب رسانه و […]

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج نشست خبری فرمانده سپاه این شهرستان با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات حوزه علی بن ابیطالب (ع) برگزار و ویژه برنامه های هفته بسیج تشریح شد.

به گزارش فت فتو، در این نشست سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه شهرستان زرند با تشکر از حضور اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خصوصاً سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدا بصیرت گفت: مکتب بسیج برگرفته از مکتب امام حسین علیه السلام و نهضت عاشورا است. 

 
وی افزود: در طول چهل و سه سال انقلاب هرجا بسیج و بسیجی در صحنه بوده توطئه دشمن خنثی شده و پیشرفت انقلاب رو به جلو بوده است شاهد این ادعا هشت سال حماسه آفرینی و ایثارگری بسیجیان در دوران دفاع مقدس بوده است. 
 
سرهنگ حسین امیری در ادامه با تاکید بر اینکه همه ملت ایران بسیجی هستند چه سازماندهی شده باشند و چه پرونده نداشته باشند، هر فردی دل در گرو نظام و ارزش‌ها دارد بسیجی است و نمونه کامل بسیجی را میتوان حاج قاسم سلیمانی عزیز نام برد. 
 
وی با توجه به حضور فعال بسیج در همه صحنه ها تاکید کرد: اهم اقدامات بسیج در مقابل با کرونا، کمک به نیروهای درمانی اهدای بسته های معیشتی و اردوهای جهادی ساخت منازل مددجویان بود که توسط رده های بسیج انجام گرفت. 
 
سرهنگ امیری در پایان سخنان خود به ویژه برنامه‌های هفته بسیج اشاره و  خاطر نشان کرد: در هفته بسیج ویژه برنامه‌های مختلفی توسط رده های بسیج برگزار خواهد شد از جمله غبار روبی قبور شهدا دیدار با امام جمعه اهدای هزار عنوان کتاب به کتابخانه های فعال زرند، تجدید پیمان با شهدای گمنام دیدار با امام جمعه شهرستان، نواختن زنگ بسیج در مدارس، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح مرکز مشاوره بسیج شهرستان و برگزاری محفل انس با قرآن از اهم برنامه های این هفته خواهد بود.
انتهای پیام /قنبرزهی 




اهدا هزار عنوان کتاب به کتابخانه های فعال شهرستان زرند

منبع:آرمـان
? اهدا هزار عنوان کتاب به کتابخانه های فعال شهرستان زرند