اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان به‌ مناسبت اعیاد شعبانیه و در روز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(علیه السلام) و روز جوان، ۱۰۰ سری جهیزیه توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان به نوعروسان کم‌بضاعت شهرستان‌ اهدا شد. آیین اهدای جهیزیه با عنوان «طرح ازدواج مهدوی» امروز، دوم اسفندماه با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، فرمانده سپاه و جمعی از […]

نذیر کرمان/کرمان به‌ مناسبت اعیاد شعبانیه و در روز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(علیه السلام) و روز جوان، ۱۰۰ سری جهیزیه توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان به نوعروسان کم‌بضاعت شهرستان‌ اهدا شد.

آیین اهدای جهیزیه با عنوان «طرح ازدواج مهدوی» امروز، دوم اسفندماه با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

شهردار رفسنجان در این مراسم با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(علیه السلام) و روز جوان، اظهار کرد: اهدای این سری جهیزیه‌ها در راستای رسالت‌های اجتماعی که وظیفه ذاتی شهرداری است و با ایده از سوی سپاه به‌صورت مشارکتی انجام شد.

مجید کهنوجی با بیان این‌که این اقدام شهرداری قدم خیری است تا گوشه‌ای از مشکلات زوج‌های جوان حل شود، تصریح کرد: قبلاً به فرماندار اعلام کرده‌ایم که آمادگی داریم در مسکن ارزان هم ورود کنیم تا با مشارکت سپاه، فرمانداری، خیریه و راه و شهرسازی، مسکن ارزان را تحویل زوج‌های جوان بدهیم لذا اگر زیر ساخت‌های آن فراهم باشد این آمادگی از سوی شهرداری و شورای شهر وجود دارد.

فرمانده سپاه رفسنجان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: ۱۰۰ پک جهیزیه برای زوج‌های جوان بی‌بضاعت فراهم شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند. این پک‌های جهیزیه توسط مجموعه بسیج سازندگی سپاه، مجموعه شهرداری و شورای شهر رفسنجان خریداری شد و در اختیار این زوج‌ها قرار می‌گیرد.

سرهنگ محمد پساوند با بیان این‌که این سری اول اهدای این جهیزیه‌ها بود و این کار ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جدا از طرح‌های کمیته امداد و بهزیستی، طرح‌های مشترکی بین سپاه، شهرداری و شورای شهر انجام خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، این اقدام در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان به ازدواج زود هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک انجام شد.

این اقلام شامل یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، تلویزیون، جارو برقی، فرش، پتو، سرویس قابلمه و اتو است.

انتهای پیام




اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان

منبع: ایـسنا
? اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان