اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان

به‌ مناسبت اعیاد شعبانیه و در روز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(علیه السلام) و روز جوان، ۱۰۰ سری جهیزیه توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان به نوعروسان کم‌بضاعت شهرستان‌ اهدا شد. به گزارش نذیر کرمان، آیین اهدای جهیزیه با عنوان «طرح ازدواج مهدوی» امروز، دوم اسفندماه با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، فرمانده سپاه و […]

به‌ مناسبت اعیاد شعبانیه و در روز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(علیه السلام) و روز جوان، ۱۰۰ سری جهیزیه توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان به نوعروسان کم‌بضاعت شهرستان‌ اهدا شد.

به گزارش نذیر کرمان، آیین اهدای جهیزیه با عنوان «طرح ازدواج مهدوی» امروز، دوم اسفندماه با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

شهردار رفسنجان در این مراسم با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (علیه السلام) و روز جوان، اظهار کرد: اهدای این سری جهیزیه‌ها در راستای رسالت‌های اجتماعی که وظیفه ذاتی شهرداری است و با ایده از سوی سپاه به‌صورت مشارکتی انجام شد.

مجید کهنوجی با بیان این‌که این اقدام شهرداری قدم خیری است تا گوشه‌ای از مشکلات زوج‌های جوان حل شود، تصریح کرد: قبلاً به فرماندار اعلام کرده‌ایم که آمادگی داریم در مسکن ارزان هم ورود کنیم تا با مشارکت سپاه، فرمانداری، خیریه و راه و شهرسازی، مسکن ارزان را تحویل زوج‌های جوان بدهیم لذا اگر زیر ساخت‌های آن فراهم باشد این آمادگی از سوی شهرداری و شورای شهر وجود دارد.

فرمانده سپاه رفسنجان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: ۱۰۰ پک جهیزیه برای زوج‌های جوان بی‌بضاعت فراهم شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند. این پک‌های جهیزیه توسط مجموعه بسیج سازندگی سپاه، مجموعه شهرداری و شورای شهر رفسنجان خریداری شد و در اختیار این زوج‌ها قرار می‌گیرد.

سرهنگ محمد پساوند با بیان این‌که این سری اول اهدای این جهیزیه‌ها بود و این کار ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جدا از طرح‌های کمیته امداد و بهزیستی، طرح‌های مشترکی بین سپاه، شهرداری و شورای شهر انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این اقدام در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان به ازدواج زود هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک انجام شد.

این اقلام شامل یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، تلویزیون، جارو برقی، فرش، پتو، سرویس قابلمه و اتو است.




اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان

منبع: تــابناک
? اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط شهرداری و شورای شهر رفسنجان