اهدای کبد مرد جیرفتی به یک بیمار نیازمند

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد یک بیمار ۴۸ ساله جیرفتی که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد. به گزارش فت فتو؛ رضا جعفری  با اعلام اینکه کبد یک بیمار ۴۸ ساله که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، […]

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد یک بیمار ۴۸ ساله جیرفتی که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

به گزارش فت فتو؛ رضا جعفری  با اعلام اینکه کبد یک بیمار ۴۸ ساله که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد، اظهار داشت: این فرد در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت بستری بود که به بیمارستان شهید باهنر کرمان برای اهدا عضو منتقل شد.

 او افزود: مرحله رضایت گیری اهدای عضو از نزدیکان این بیمار با حضور این تیم در بیمارستان انجام و در نهایت کبد وی به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد و سایر اعضا به دلایل مشکلات داخلی و بیماری قابل اهدا نبود.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از همکاری خانواده این بیمار و تلاش و زحمات تیم‌های فراهم آوری، پزشکی، پرستاری و تیم پیوند دانشگاه قدردانی کرد.




اهدای کبد مرد جیرفتی به یک بیمار نیازمند

منبع:بــرنا
?
اهدای کبد مرد جیرفتی به یک بیمار نیازمند