اهدای هفت دستگاه پزشکی و آزمایشگاهی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اهدای هفت دستگاه پزشکی و آزمایشگاهی به این دانشگاه به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان توسط سازمان جهانی بهداشت خبر داد. دکتر سیدمیثم موسوی امروز هشتم بهمن ماه با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام شده، این تعداد دستگاه‌های پزشکی و آزمایشگاهی در […]

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اهدای هفت دستگاه پزشکی و آزمایشگاهی به این دانشگاه به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان توسط سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

دکتر سیدمیثم موسوی امروز هشتم بهمن ماه با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام شده، این تعداد دستگاه‌های پزشکی و آزمایشگاهی در قالب پروژه ICERP۲ ( پروژه پاسخ سریع به کووید در ایران) توسط سازمان جهانی بهداشت به مراکز و بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان اهدا شد.

وی تصریح کرد: این دستگاه‌ها شامل یک دستگاه ام آر آی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان به بیمارستان شفا، یک دستگاه ام آر آی به بیمارستان خاتم الانبیا (صلی الله علیه و آله) شهرستان بافت به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و یک دستگاه آنژیوگرافی قلبی به بیمارستان شفا شهر کرمان به ارزش ۳۶ میلیارد تومان است.

موسوی بیان کرد: همچنین دو دستگاه هماتولوژی ( cell counter) و دو دستگاه بیوشیمی با برند(mindray)  نیز به ارزش هشت میلیارد تومان به بیمارستان افضلی پور و کلینیک جواد الائمه (علیه السلام) اهدا شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: این دستگاه‌ها جزء بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حال حاضر پزشکی و آزمایشگاهی هستند.

انتهای پیام




اهدای هفت دستگاه پزشکی و آزمایشگاهی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان

منبع: ایـسنا
? اهدای هفت دستگاه پزشکی و آزمایشگاهی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان