اهدای بیش از ۳ هزار جهیزیه در قالب طرح جوانی جمعیت

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: اهدای بیش از ۳ هزار جهیزیه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای جوانان از جمله اقدامات امسال ما در راستای طرح جوانی جمعیت بود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری 《نذیر کرمان》ناصر عسکری‌نژاد صبح امروز در ستاد جمعیت استان کرمان یکی از رسالت‌های مجموعه کمیته امداد را حمایت از خانواده […]

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: اهدای بیش از ۳ هزار جهیزیه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای جوانان از جمله اقدامات امسال ما در راستای طرح جوانی جمعیت بود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری 《نذیر کرمان》ناصر عسکری‌نژاد صبح امروز در ستاد جمعیت استان کرمان یکی از رسالت‌های مجموعه کمیته امداد را حمایت از خانواده و صیانت از آن دانست و بیان کرد: عمده فعالیت کمیته امداد به جوانان در حال ازدواج و برنامه‌های مربوط به آنان خلاصه می‌شود.

وی ادامه داد: ارائه بیش از ۳ هزار جهیزیه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای جوانان از جمله اقدامات امسال ما در این راستا بود.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: اهم اقدامات انجام شد در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی به چند بخش از جمله برای کارکنان این اداره، مددجویان، خانواده‌های چند نوزاد و بازنشستگان بوده است.
 
عسکری‌نژاد بیان کرد: اعطای وام ازدواج به کارکنان این سازمان و فرزندانشان ، ۶۰ مورد هدیه ازدواج به ۶۰ نفر کارکنان، ۳۷ هدیه فرزندآوری به کارکنان، پرداخت کمک هزینه مهدکودک به ۳۳ نفر از کارکنان، برگزاری کارگاه های آموزشی جمعیت و تحکیم خانواده از جمله تلاش‌های‌مان برای کارکنان کمیته امداد در راستای طرح جوانی جمعیت بوده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: اقدامات در بخش مددجویان شامل خدمات به نوعروسان، مشاوره و هدیه ازدواج ویژه فرزندان، بسته‌های تشویقی در خصوص ازدواج مجدد بیش از ۱۰۰ مورد، برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و سلسله‌ همایش‌های تحکیم خانواده بوده است.
وی افزود: اقدامات خانواده‌های پرنوزاد شامل ۱۵۰ میلیون وام، کمک برای خرید منزل بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال، ارائه بسته‌های کمک معیشتی بوده است.
 
عسکری‌نژاد در پایان گفت: با اشاره به این‌که بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مورد برای درمان ناباروری در مرکز بشری ثبت‌نام کرده‌اند، مجموعه نفس با هدف جلوگیری از سقط به خوبی در حال فعالیت است.
انتهای خبر/ پسند




اهدای بیش از ۳ هزار جهیزیه در قالب طرح جوانی جمعیت

منبع:آرمـان
? اهدای بیش از ۳ هزار جهیزیه در قالب طرح جوانی جمعیت