کل اخبار 111004 اخبار امروز : 8
  • تاریخ : دوشنبه - ۱۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 - April - 2024
  • ساعت :

    اهدای انگشتری ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

    کرمان (فت فتو) – از سوی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان، انگشتر ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اهدا شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، انگشتری اهدایی از دفتر رهبر معظم انقلاب از سوی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان […]

    کرمان (فت فتو) – از سوی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان، انگشتر ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اهدا شد.

    به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، انگشتری اهدایی از دفتر رهبر معظم انقلاب از سوی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان به مدیرکل آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از فرهنگیان پیشکسوت و ۱۲ معلم واجد جلوه های ویژه معلمی استان، تقدیم شد.

    رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در این مراسم گفت: معلمان قدم در مسیری گذاشته اند که هم رضایت خداوند و هم رضایت بندگان خدا را در پی دارد، بهترین سرمایه ها در آموزش و پرورش جمع شده اند، نیروهایی خلاق، باایمان، انقلابی و هنرمندی که وجودشان در خور تحسین است.

    محمد علیرضایی اظهار کرد: خیلی از ما از کودکی که اخلاق، برخورد، اخلاص و محبوبیت معلمانمان را می دیدیم، دوست داشتیم در آینده معلم شویم و این عشق را در نگاه دانش آموزان همچنان می توان دید.

    وی گفت: این برگزیده بودن و نمونه بودن معلمان باید در جامعه جاری باشد، مسئولان جامعه باید به خود ببالند که از معلمان تجلیل کنند اما قطعا کوتاهی هایی در زمینه تکریم معلم در جامعه شاهد هستیم، از مجاهدت خاموش معلمان به ویژه در دوران کرونا فیلم ها و مستندها می توان تولید کرد، تا جلوه های ویژه عشق و ایثار معلمان به جامعه معرفی شود.

    رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: هدیه ارزشمند و متبرکی از سوی مقام معظم رهبری به دستمان رسیده به همراه لوح سپاسی از سوی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور که به مدیرکل آموزش و پرورش تقدیم می شود، انگشتری با نگین شرف الشمس و تبرک شده که امروز در این مراسم به وی تقدیم می شود.

    بر پایه این گزارش، مراسم تجلیل از بازنشتگان فرهنگی حوزه ستادی اداره کل و نواحی یک و دو در سال ۱۴۰۰ و ۱۲ معلم واجد جلوه های ویژه معلمی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات امام حسین (ع) مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.




    اهدای انگشتری ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

    منبع: پــانا
    ? اهدای انگشتری ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A