اهتمام جدی آموزش‌وپرورش کرمان در برپایی نماز جماعت

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با بیان اینکه نقش مؤثر آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور انکار ناپذیر است، بیان کرد: […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با بیان اینکه نقش مؤثر آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور انکار ناپذیر است، بیان کرد: توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار است و باید برای ارتقای کیفیت آموزش در کشور تلاش شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش زمینه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌های یک جامعه پویا و تنها راه کمال انسان به سوی سعادت و خوشبختی است. آموزش و‌ پرورش سرنوشت هر جامعه‌ای است، زیرا توسعه یافتگی هر کشور محصول نظام تعلیم و تربیت آن کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان به صورت فصلی و ماهانه در شاخص‌های نمرات امتحانات نهایی، المپیاد‌های علمی، جشنواره‌های علمی و قبولی دانش‌آموزان در کنکور سراسری ارزیابی می‌شوند.

رضایی با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در استان دریغ نخواهیم کرد، گفت: به مدیران و رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان تأکید کرده‌ایم در راستای تحقق این مهم به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند.

وی برپایی نماز جماعت در مدارس و ادارات آموزش و پرورش، رعایت نظم و انضباط کاری و جذب مشارکت‌های مردمی را از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان برشمرد.

انتهای پیام




اهتمام جدی آموزش‌وپرورش کرمان در برپایی نماز جماعت

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? اهتمام جدی آموزش‌وپرورش کرمان در برپایی نماز جماعت