اهتزاز پرچم هنر جنوب کرمان در برنامه عصر جدید

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: درخشش هنرمند و بازیگر تئاتر جنوب کرمان در برنامه عصر جدید نشان‌دهنده استعدادهای هنری پنهان این خطه است.  بهرام مسلمی مهنی در گفت‌وگو با فت فتو با اشاره به درخشش آرزو جعفری  در برنامه عصر جدید گفت: درخشش هنرمند جنوب کرمان در برنامه عصر […]

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: درخشش هنرمند و بازیگر تئاتر جنوب کرمان در برنامه عصر جدید نشان‌دهنده استعدادهای هنری پنهان این خطه است. 

بهرام مسلمی مهنی در گفت‌وگو با فت فتو با اشاره به درخشش آرزو جعفری  در برنامه عصر جدید گفت: درخشش هنرمند جنوب کرمان در برنامه عصر جدید حاصل تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیری است که طی سال ها در عرصه هنر نمایش داشته و گام بلندی در ارتقاء حوزه نمایش ایران اسلامی‌مان به‌خصوص جنوب کرمان شده است. 
وی با ابراز خرسندی و تبریک این موفقیت در معرفی استعدادهای فرهنگی و هنری منطقه افزود: بی شک نقش برجسته هنرمندان  در صحنه های مختلف هنر جنوب کرمان  می تواند نوید بخش آینده ای روشن در حوزه فرهنگ و هنر این منطقه باشد. 
مسلمی مهنی با تقدیر از اعتماد داوران ریزبین عصر جدید گفت: این اعتماد نشان از توانمندی و مهارت داوران و دست‌اندرکاران برنامه عصر جدید  دراین هنر تاثیر گذار دارد  و قطعا هنرمندان اخلاق مدار می توانند به این اعتماد پاسخ مثبت  بدهند. 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: درخشش هنرمند جنوب کرمان مایه افتخار و مباهات برای و همه هنرمندان و مردم هنردوست جنوب کرمان است و باید در این راستا برای معرفی هر چه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر تلاش کنیم.
وی درخشش هنرمندان کهن ترین تمدن شرق را با کمترین امکانات نشان از پشتکار و استعداد های ذاتی عنوان کرد و گفت:به اهتزاز در آوردن پرچم هنر این خطه در بلندای هنر کشور به نوعی  توانمندی نهفته هنرمندان است که می‌توانند  مقتدرانه تاثیر هنر آرمانی و ارزشی را در صحنه های جهانی به نمایش بگذارند. 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با ابراز امیدواری  از حمایت مجموعه فرهنگی از هنرمندان خبرداد و گفت: در دولت مردمی تکیه بر فرهنگ عمومی است و  به عنوان خدمتگزار در حوزه فرهنگ و هنر جنوب کرمان قدردان تلاش‌ ها و زحمات همه هنرمندان در حوزه های مختلف  خواهیم بود و با تعامل  و همگرایی همگی  بتوانیم  جنوب استان کرمان جایگاه هنر و  تئاتر منطقه را ارتقا دهیم و منشا توسعه و بالندگی روز افزون حوزه فرهنگ و هنر جنوب باشیم.
انتهای پیام




اهتزاز پرچم هنر جنوب کرمان در برنامه عصر جدید

منبع: ایـسنا
? اهتزاز پرچم هنر جنوب کرمان در برنامه عصر جدید