اهانت به قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است

امام جمعه رودبار جنوب گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است. حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار نذیر کرمان با تسلیت ایام محرم‌الحرام و ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین(ع)، عنوان کرد: قرآن کتابی آسمانی از جانب خدا بر قلب مبارک پیامبر نازل شده است، اگر از […]

امام جمعه رودبار جنوب گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار نذیر کرمان با تسلیت ایام محرم‌الحرام و ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین(ع)، عنوان کرد: قرآن کتابی آسمانی از جانب خدا بر قلب مبارک پیامبر نازل شده است، اگر از ما بپرسند بزرگترین سند شما برای اصالت معرف و ایمانتان با افتخار قرآن را معرفی می‌کنیم.
 

وی تصریح کرد: امروز می‌بینیم در برخی از کشورهای اروپایی به ویژه کشور سوئد به نیابت از اسرائیل به قرآن پیروز توهین می‌کنند غافل از اینکه در همین کتاب آسمانی خداوند فرموده است «خود ما از قرآن حراست و حفاظت می‌کنیم».
 
 
 امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه حرکت گستاخانه دشمنان اسلام و بی‌احترامی به قرآن را ناشی از ترس و بیم دشمن از همبستگی و اتحاد مسلمانان است، گفت: اتحاد کارسازترین سلاح در برابر دشمنان است امروز زنجیره‌های اتحاد بین مسلمانان محکم و محکم‌تر شده است.
 
امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است تا افکار عمومی جهان را از شرایط در حال منفجر شدن سرزمین‌های اشغالی منحرف کند.
 
وی با بیان اينکه دشمن دنبال تحریک احساسات مسلمانان و جنگ مذهبی است، افزود: این هتاکی به قرآن کریم نشانه ضعف دشمنان و بیانگر گسترش اسلام در کشور‌های اروپایی است.

انتهای خبر/پورحیدر 




اهانت به قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است

منبع:آرمـان
? اهانت به قرآن کریم یک دسیسه صهیونیستی است