انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب کرمان/ کشف ۱۵ کلت کمری

نذیر کرمان/کرمان رئیس حوزه قضائی بخش جازموریان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان خبر داد. علیرضا محمدی امروز سوم خرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان دومین باند قاچاق سلاح و مهمات مورد ضربه نیروهای […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس حوزه قضائی بخش جازموریان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان خبر داد.

علیرضا محمدی امروز سوم خرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان دومین باند قاچاق سلاح و مهمات مورد ضربه نیروهای امنیتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این دومین باند سلاح و مهمات است که ظرف کمتر از یک ماه گذشته در جنوب استان متلاشی شده، افزود: اعضای این باند قصد داشتند این محموله سلاح و مهمات را که از مرزهای شرقی وارد کشور نموده بودند را در استان های عمقی کشور توزیع کنند.

محمدی گفت: این باند با رصد اطلاعاتی در خروجی شهر زهکلوت در عملیات منسجم  اطلاعاتی مورد ضربه قرار گرفت و دو متهم دستگیر و ۱۵ قبضه سلاح جنگی کلت کمری، ۳۰ تیغه خشاب و ۸۰۰ عدد فشنگ جنگی از این باند کشف شد.

 رئیس حوزه قضایی جازموریان تاکید کرد: دستگاه قضایی در زمینه قاچاق سلاح حساسیت ویژه دارد و با باندها و افرادی که در  این زمینه فعالیت دارند و عامل ناامنی برای شهروندان هستند، به طور جدی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام




انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب کرمان/ کشف ۱۵ کلت کمری

منبع: ایـسنا
? انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب کرمان/ کشف ۱۵ کلت کمری